Drama je pozneje z Ravenhillom, Sarah Kane in Anthonyjem Neilsonom sooblikovala takratni novi val odrske poetike t. i. gledališča u fris in v gledališče zvabila povsem novo občinstvo. Danes besedilo ostaja živo in izrazito aktualno v njegovi kritiki kapitalizma in boja za preživetje mlajših generacij, so zapisali v Mini teatru.
Zgodba sledi protagonistu Marku, ki zapusti svoja prijatelja in sostanovalca, Lulu in Robbieja, ker odide na kliniko za odvajanje od mamil. Slednja se poleg čustvenega šoka znajdeta v situaciji, ko se morata sama finančno preskrbeti, in tukaj se začne njuna bitka na trgu dela, bitka za preživetje in za denar.
"Svet, v katerem za preživetje sklepamo tudi posle s hudičem"
Znašla sta se v svetu brez velikih zgodb, brez vrednot, svetu hitre hrane, hitrega seksa in prekarnega dela. "To je svet, v katerem smo se po več kot dvajsetih letih od nastanka Ravenhillove drame znašli tudi mi," so zapisali v gledališču. "Svet, v katerem za preživetje sklepamo tudi posle s hudičem in pozabljamo na sočutje, ljubezen, moralo ... Mladi človek se torej lahko asimilira v apatični svet ali pa izbere eskapizem, pri čemer ostaja odprto vprašanje, katera izbira je manjše zlo – do samega sebe, do sočloveka, do družbe?" so dodali.
V predstavi, ki jo je prevedla Irena Duša, igrajo Tamara Avguštin, Borut Doljšak, Vid Klemenc, Timotej Novaković in Primož Vrhovec. Dramaturginja je bila Nina Kuclar Stiković, scenografinja Maruša Mali, kostumograf Claudi Sovre Mikelj, koreograf Sebastjan Starič.
Nastala je v koprodukciji s Kulturno-umetniškim društvom Krik in Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje