O trienalu smo sicer v MMC-ju že poročali, ob tem pa naj dodamo, da so v Moderni galeriji poudarili, da so se za realnost odločili, ker odseva trenutno moč umetnostne scene v Sloveniji, poleg tega pa poudarja kontinuiteto s tistimi umetniškimi praksami, v katerih imajo pomembno mesto realizem in tehnike ter tematike zunaj tradicij larpurlartizma. In prav zaradi tega so v predstavitev vključili tudi dela, ki segajo celo v dvajseta leta.
Razstava postavlja v ospredje umetniške pristope, ki predlagajo nove poglede na zgodovino, okolje, politična in družbena vprašanja, razmišljajo pa tudi o intimnih odnosih s skupnostjo, z družino in s prijatelji. Na splošno se dela ne osredotočajo na notranje življenje umetnikov, temveč na njihove odnose do zunanjih okoliščin, so še zapisali v Moderni galeriji.
V ospredju fotografije
Na največjem trienalu doslej tako izstopajo fotografije, nekaj je videov in le malo drugih tehnik. Del iz preteklih obdobij je veliko, tako da je vprašanje, kako lahko sploh govorimo o pregledu umetnosti zadnjih treh let. Po drugi strani pa je zanimiv poudarek, da gre za sodobno umetnost v Sloveniji, kar vključuje tudi vse tiste umetnike iz drugih držav, ki v Sloveniji delujejo.
In ker je tema realnost, je tudi odprtje minila v znamenju besede "trash" (smeti), od tega, da so natakarji brez hlač stregli pijačo (in iz plastičnih kozarcev) in sta bile del programa tudi dve snažilki, do performansa Jaše na strehi in njegove instalacije v kleti. Prav tako pa so tudi vse vmesne pregrade v galeriji le zbite skupaj ne pa tudi ometane.
Če je realizem nekoč bil zvesto posnemanje sveta, je danes le še njegova ironija.
V spodnji fotogaleriji si oglejte nekaj utrinkov iz razstave. (kliknite na slike za povečavo)
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje