V Galeriji Škuc bodo na ogled dela, povezana z družbenopolitičnim kontekstom izraelsko-palestinske vojne. Umetnici o političnem govorita skozi perspektivo ženske, saj sta obe v svojih delih protagonistki. Kot izrazna orodja uporabljata video, fotografijo in instalacije. Tako Raede Saadeh pogosto zahaja v polje performansa, Larisse Sansour pa projekte realizira tudi v tiskanih medijih in na medmrežju.
Odzivi na kolonizacijo telesa in prostora
Z umeščanjem lastnih teles v resnične prostore in časovne kontekste na poetičen, absurden ali duhovit način kritično komentirata stereotipizirano vlogo ženske na Bližnjem vzhodu, opozarjata tudi na politično resničnost okupacije in iskanje svobode.
Teme, ki jih obravnavata v razstavljenih delih, se dotikajo tudi ohranjanja lastne politične subjektivnosti in individualnih oblik upora, revolta in odzivov na vsesplošno kolonizacijo telesa ali prostora.
Do razkritja resnice s posvečanjem preteklosti in prihodnosti
V okviru razstave bo na ogled videoperformans Raede Saadeh z naslovom Vakuum, ki prikazuje umetnico med opravljanjem Sizifovega dela - sesanjem puščave med Jerihom in Mrtvim morjem. Na ogled bosta tudi seriji fotografij Betonske stene in Resnične zgodbe pravljice (Pepelka, Motovilka, Penelopa in Mona Liza).
Larisse Sansour pa se v svojih videih giblje v polju prihodnosti. Ogledati si bo mogoče znanstvenofantastični video A Space Exodus /Vesoljski eksodus, parafrazo Kubrickove Odiseje v vesolju, v katerem z grenko duhovitostjo kritizira dolgoletno neuspešno reševanje vprašanja palestinske države. Prikazali bodo tudi njen kratki film Nation Estate, ki je bil leta 2011 nominiran za nagrado Elysee švicarskega Musee de l'Elysee.
Razstava bo na ogled do 15. oktobra, festival pa se bo končal tri dni pred tem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje