Fotografska razstava Mihe Knifica razčlenjuje filmske prizore. Foto: Moderna galerija
Fotografska razstava Mihe Knifica razčlenjuje filmske prizore. Foto: Moderna galerija
Miha Knific kot član multimedijskega para son:DA raziskuje mejno področje med umetnostjo in tehnologijo. Foto: RTV SLO

Vsestranski vizualni ustvarjalec Miha Knific namreč v Stockholmu pripravlja svoj prvi celovečerni film, v Ljubljani pa se predstavlja s serijo fotografij, ki v času zamrznejo nekaj sekund dolg filmski prizor. Razstavo Slow Motion sestavljajo fotografije, izvzete iz filmskega posnetka. "Prilepljene" na steno dajejo fotografije skoraj vtis identičnosti, ko pa jih sestavimo v četrt sekunde dolg filmski prizor, ugotovimo, da prizori zares zaživijo šele povezani v celoto.



Film v fotografiji
S tem projektom Miha Knific nadaljuje delo, ki ga je začel s serijo fotografij Storyboards. S projektom Storyboards je Knific naredil prvi korak do filma. V delo je vključil dokumentarne fotografije in literarna besedila, tem pa dodal še osnovo prihodnjega posnetka filmskega kadra, izpisane dialoge in naslove posameznih del ter tako pripravil neke vrste osnutek filmskega scenarija.

Kako naše duše zasvajajo filmske podobe
Tako kot mejno področje med filmom in fotografijo Knifica zanima tudi sporočilna moč obeh medijev. Odkriti skuša način, na katerega prejemnik razvozla sporočila fotografij in kako ta vplivajo na njegovo dojemanje sveta. Miha Knific tako že oblikovano sporočilo vnese v nov kontekst in ga tako prek vnosa v zanj nenaravno okolje razkrije v njegovi celoti.

Miha Knific se usmerja k vedno kompleksnejšim sredstvom umetniškega jezika. Začel je kot študent kiparstva - leta 2004 je diplomiral na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost -, kasneje pa se je posvetil tudi fotografiji, videu, filmu, animaciji, ilustraciji in scenografiji. S prvim celovečercem bo Knific prvič lahko v enem paketu pokazal obvaladovanje različnih tehnik vizualnega izražanja.