Na njej bodo s svojimi deli sodelovali Bojan Gorenec, Žiga Kariž, Mojca Osojnik, Zora Stančič, Miha Štrukelj in Sašo Vrabič. Razstava Mediji v sliki predstavlja aktualen projekt, v katerem umetniki s svojimi deli raziskujejo problematiko vseprisotnosti medijskih podob in njeno refleksijo v slovenskem slikarstvu.
Slikarstvo in slikarji, predstavljeni na razstavi, skušajo doseči vpogled v naše dojemanje in izkušnjo realnosti, ki je povsem prežeta z vizualnim. Mediji v sliki predstavljajo slovenske slikarje različnih generacij, ki so svojo ustvarjalnost osredotočili na izhodišča sodobne medijske kulture, na slikarsko zmožnost njene refleksije in prepletanje starodavne slikarske tehnike z množico podob, s katerimi nas vsakodnevno zasipajo mediji. Ustvarjalci so se odrekli osamitvi lastnega slikarskega medija z enim samim ciljem - da bi v slikarstvu našli možnosti in potencialne odgovore na uganko, ki jo za vse nas predstavlja nerazvozljiv klobčič podob, fotografije, televizijskih in računalniških ekranov ter filmskih platen.
Projekt, razstava in katalog
Avtor razstave je umetnostni zgodovinar in kritik Tomislav Vignjević. Ob razstavi bo izšel katalog z njegovim študijskim besedilom ter biografijami umetnikov in reprodukcijami njihovih del. Posredovanje sporočil in konotacije pomenov, interpretacije realnosti in ideološka sporočila, ki nam jih posredujejo navidez nevsiljive podobe, so teme, ki jih skušajo ti slikarji interpretirati in podati svoje videnje statusa vizualnosti v sodobnosti, je ob razstavi zapisal Vignjević.
Predstavljajo se ...
Bojan Gorenec raziskuje večplastno vizualnost in njeno bogato zgodovino. V njegovih slikah se tehnologija modernih medijev prepleta z refleksijo sistemov vizualne reprezentacije, kot nam jih je zapustila zgodovina.
Žiga Kariž je slikar, ki v današnji prevladi medijske tehnologije vidi izziv za analizo možnih manipulacij našega odnosa do vsakdanjosti, intime in ideologij, ki se prepletajo z neposrednim videnjem realnosti.
Mojca Osojnik v svojih slikah raziskuje predvsem prepletanje množične kulture in njenih ideoloških vzorcev, ki jih posreduje podoba, in naše vsakdanje intimne izkušnje sveta.
Zora Stančič fotografsko podobo spreminja v poetične celote, v katerih njen avtorski poseg transformira neposredno odslikovanje realnosti fotografije.
Miha Štrukelj pa se sooča z medijskimi podobami vojne in visoke tehnologije, s katerimi smo neprestano zasipani ter skuša s sliko doseči vpogled v konotativno strukturo podob, ki pogosto izražajo mnogo več, kot se zdi ob vsakdanjem gledanju teh podob.
Sašo Vrabič raziskuje izrazne potenciale računalniške in fotografske podobe v sliki, ki ponavlja in s tem že transformira medijsko podobo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje