"Projekt zaznamuje prečenje meja med vidnim in nevidnim, materialnim in duhovnim, ne nazadnje pa tudi med različnimi epizodami iz zgodovine umetnosti. Sam motiv stiska rok lahko v tem kontekstu razumemo tudi kot dejanje harmonije, pomenljivo gesto, ki združuje nebo in zemljo," so zapisali pri Svetlobni gverili.
Reinterpretacija oziroma komentar dela drugih umetnikov
Luka Savić je svetlobni kip Kot v nebesih, tako na zemlji ustvaril prav za festival Svetlobna gverila, ki je bil leta 2019 posvečen temi meje. Umetnik pri svojem delu pogosto reinterpretira oziroma komentira dela drugih umetnikov in navdih za svoje ustvarjanje črpa iz zgodovine umetnosti.
Pri kipu Kot v nebesih, tako na zemlji si je za referenco izbral umetnika Marka Pogačnika, slovenskega neoavantgardista, ki se je v poznejši fazi posvetil raziskovanju ezoteričnih, kozmoloških principov v umetnosti. V okviru Svetlobne gverile je bil Savićev kip postavljen na eno izmed energijskih točk, ki jih je v Ljubljani pred leti markiral Pogačnik.
Luka Savić (1990) je obiskoval Srednjo šolo za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani, izobraževanje je nadaljeval na Akademiji za vizualne umetnosti AVA, pozneje pa je diplomiral tudi iz filozofije. Med letoma 2010 in 2017 je deloval kot asistent Mirana Moharja, za tem pa postal partner Arhiva David Gothard, v sklopu katerega je organiziral več dogodkov.
Kot na nebu, tako na zemlji tudi v Vilni in Skopju
Svoje delo je med drugim predstavil v sklopu rezidence Mahler and LeWitt Studios v mestu Spoleto v Italiji, na Arte Fiera Polis – BBQ Show v Bologni in na samostojni razstavi v galeriji Društva likovnih umetnikov Ljubljana (DLUL). Njegov svetlobni kip Kot na nebu, tako na zemlji je bil lani uvrščen tudi v program svetlobnega festivala v litovski Vilni in na makedonski festival Skopje Light Art District.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje