Razstavo Mitje Konića so pripravili v sodelovanju z Galerijo Božidar Jakac iz Kostanjevice na Krki, razstavo umetnic Tine Đenadić in Nataše Gašparac pa v sodelovanju s Pokrajinskim muzejem Kočevje, pod okriljem katerega deluje Likovni salon Kočevje.
"Tovrstne izmenjalne razstave pomembno bogatijo naš razstavni program, saj pomursko publiko seznanjajo s sodobno likovno produkcijo, ki nastaja v drugih slovenskih pokrajinah, hkrati pa nam takšno vzajemno sodelovanje omogoča, da domače, pomurske avtorje, predstavimo tudi v razstaviščih izven Prekmurja," so zapisali.
Onstran političnih delitev, potrošništva, digitalnih medijev
Konić svoje umetniško poslanstvo dojema neposredno iz slikarskega rituala, saj ustvarja onstran političnih delitev, potrošništva, digitalnih medijev ter novodobnih trendov v vizualni umetnosti, opisujejo v galeriji.
Osredotoča se na filozofski in intelektualni odnos med človekom, naravo in stvarmi. V njem se z vidika tradicionalnega, (post)modernističnega in sodobnega slikarstva stapljajo nasprotja. Konićeva platna v prepletu figuralnega in abstraktnega združujejo risarske in slikarske prvine, obenem pa razkrivajo kontrapunkt med ustvarjanjem iluzije gibanja in občutkom zamrznjenosti.
Posamezna dela se v detajlih spogledujejo z minulimi umetnostnimi obdobji, kot so denimo aluzije na draperije renesančnih mojstrov ali na baročne angele, je mogoče prebrati v besedilu, ki so ga objavili ob razstavi.
Estetika pred konceptom, osredotočenost na umetniško izvedbo
Razstava pod skupnim naslovom Slike zajema širše časovno obdobje, od njunih najzgodnejših stvaritev do platen, ki so nastala le nekaj tednov pred odprtjem razstave. Pri obeh se kaže ljubezen do gozda in narave ter njuna navezanost na okolje, v katerem sta odraščali.
"Pri nobeni od njiju ne gre za aktualiziranje okoljske problematike ali za tako imenovano angažiranost. Obema je skupna estetika pred konceptom, osredotočenost na umetniško izvedbo in poudarjanje lepote ter vsega, kar je vredno ohranjati in občudovati. Namen njunega ustvarjanja ni v moraliziranju ali izpostavljanju človekovega vpliva in kapitalističnega pohlepa po okolju. Preprosto želita izpostaviti lepoto, ki nas obdaja in je neprecenljiva. Izpostavljata naravo, ki je kot taka najbolj popolna," so še zapisali.
Mitja Konić (1984) je zaključil študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani (ALUO). Leta 2012 je bil nagrajen z ugledno štipendijo za umetnike DAAD, v okviru katere je med letoma 2012 in 2014 opravljal podiplomski mojstrski študij na Akademiji za likovno umetnost v Dresdnu.
Tina Đenadić (1985) je diplomirala leta 2010 na ALUO in nadaljevala s podiplomskim študijem vizualnih komunikacij na Fakulteti za dizajn. Razstavljala je samostojno in tudi na več skupinskih razstavah.
Nataša Gašparac (1966) je diplomirala leta 2002 na ALUO. Sodelovala je na več skupinskih in samostojnih razstavah.
Razstavi bosta na ogled do 26. oktobra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje