Razstava postavi obiskovalca sredi mrežastega okvirja, ki je poseljen z glinenimi, glaziranimi bitji, ki sedijo, se naslanjajo in obešajo nanj, v rokah pa imajo pametne telefone. Na ogled bo do 29. marca.
Namesto obraza lubenica, namesto interakcije telefon
Umetnik pravi, da snuje "outsiderje, ki jih noče omejevati s strogo pripovednostjo". Namesto zgubanih, zaskrbljenih obrazov, žareče nasmejanosti ali zdolgočasenosti imajo tako posajene dele rastlinja in sadja ‒ limone, lubenice, artičoke in še kaj. Depersonalizirani obrazi niso karakterni, a ravno zato nam omogočajo drug pogled. Kljub fizični bližini so med seboj oddaljeni, interakcijo med njimi pa nadomeščajo pametni telefoni.
"Zračna, prosojna instalacija odslikava brezglavi tek za skrajnim individualizmom in zapiranje v najmanjše svetove in identitetne okvirje. Okamenela telesa različnih poz, odvržena v netipično okolje, humorno in izzivalno prevprašujejo pametne telefone, pametne hiše in pametna mesta ter na drugi strani nastajajoči manko, ki ga lahko zapolni obujanje objema skupnega in povezovalnega," so zapisali v Ravnikar Gallery Space, kjer so razstavo pripravili v sodelovanju z Avstrijskim kulturnim forumom Ljubljana.
Benjamin Nachtigall (1988) je leta 2015 diplomiral iz grafike na Univerzi uporabnih umetnosti na Dunaju pri profesorju Janu Svenungssonu. Medtem ko se je ob začetku študija osredotočal na risbo in sliko, se je začel sčasoma vračati h glini in skulpturam, ki jih je izdeloval že v otroštvu. Razstavljal je v mnogih galerijah, med drugim je imel samostojno razstavo v dunajskem muzeju MUSA, mesto Dunaj pa mu je odkupilo zbirko del, mnoga so tudi v zasebnih zbirkah. Je dobitnik nagrade Ö1 Talentebörse. Živi in ustvarja na Dunaju in v zvezni deželi Štajerska.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje