Delo te dni predstavljajo v Tokiu, vendar ne v fizični obliki, pač pa na zaslonu ultra visoke ločljivosti.
Največje Picassovo platno, ki meri 3,5 metra v višino in 7,8 metra v širino, ostaja v svojem domicilu, v Muzeju moderne umetnosti Reina Sofia v Madridu. Na Japonskem ga gledalci v vseh detajlih lahko opazujejo na zaslonu ultra visoke ločljivosti v okviru projekta japonske televizije NHK in družbe NTT InterCommunication, ki umetnino razstavlja v svojem središču. Obiskovalci si lahko ogledajo povečano sliko in tako občudujejo njene podrobnosti v ločljivosti 8K na 325-palčnem monitorju.
Japonska državna radiotelevizija NHK uporablja tehnologijo ultra visoke ločljivosti za snemanje kulturnih dobrin in umetniških del za prihodnje generacije.
Likovni odziv na uničenje baskovske vasi
Slika je nastala kot umetnikov odziv na bombardiranje baskovskega naselja Guernica leta 1937 v španski državljanski vojni – delo je nastalo za španski paviljon na mednarodnem sejmu v Parizu, kjer je Španijo poleg Picassa zastopal Joan Miró. Picasso je, potem ko je prebral članek o grozljivem uničenju vasi v njegovi rodni Španiji, v Parizu črtal prvotno zamisel, ki jo je pripravljal za španski paviljon, in ustvaril umetnino, ki je postala eno najvplivnejših del 20. stoletja. V njej je pokazal, kako prek arhetipskih simbolov z avantgardno distorzijo doseči univerzalno veljavnost vsebine, ki je hkrati jasen komentar specifičnega položaja.
S predstavitvijo slike na Japonskem odpirajo prav razmislek o vojni, v katero se svet vedno znova podaja. "Razmislek o pomenu slike je nujna naloga, saj znova vstopamo v obdobje vojne," je dejal Otaka, tudi profesor na univerzi Waseda. Ena najznamenitejših protivojnih likovnih del bo v takšni reprodukciji v Tokiu na ogled do 28. avgusta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje