Ljubljanski potniški promet namerava prevažati potnike z 20 električnimi avtomobili, ki bodo potnike prevažali, ko jih bodo ti poklicali. Po predlogu občinske uprave naj bi ti prevozi, ne glede na razdaljo, podnevi stali 7,2 evra, ponoči pa 10,8 evra.
Direktor LPP-ja Peter Horvat poudarja, da kljub temu ne uvajajo taksislužbe. "Teh avtomobilov zagotovo ne boste videvali po Ljubljani, da stojijo po postajah ali pa avtobusnih postajah, ki nagovarjajo stranke, ali pa po hotelih," pove Horvat in dodaja, da bo mogoče plačati le s kartico Urbana.
Nelojalna konkurenca?
A taksisti trdijo, da tudi njih večina potnikov pokliče po telefonu. Pravijo, da je storitev LPP-ja nepoštena konkurenca, saj bodo njihovi avtomobili lahko vozili tudi po zaprti Slovenski cesti in območjih za pešce, kjer lahko zdaj vozijo le kavalirji, opozarja Tomo Žmavc, predsednik Taksi društva Ljubljana.
Žmavc ob tem dodaja, da so zaradi velike konkurence, cene prevozov s taksiji že zdaj nizke, morebitno izgubo LPP-ja pa bo pokrila občina. "Mi pa smo prepuščeni na milost in nemilost trga." LPP pa taksiste, ki se bojijo za zaslužek, vabi k sodelovanju. Horvat obenem upa, da bodo lahko prevoz izvajali tudi do Grosuplja, Brnika, Logatca in Vrhnike. Bodo pa lahko z LPP-jem sodelovali le taksisti z električnim avtomobilom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje