
Na DARS-u so pred začetkom del izvedli prometno študijo, ki pa je bila, kot nam kažejo vsakodnevni zastoji na štajerski avtocesti, slabo zastavljena. "V najbolj neugodnih razmerah, ki jih lahko predvidevamo, bi lahko bila ta zamuda na avtocesti približno pol ure," je pred enim mesecem zagotavljal Zvonko Zavasnik iz Darsa.
Kolona na avtocesti se je nato dejansko podaljšala skoraj do Slovenske Bistrice. Mnogi vozniki avtocesto zapustijo, sicer bi v koloni stali tudi po uro in več. "Ko so naredili te prve analize, so dejansko ugotovili, da je verjetno od vseh teh kritičnih točk Slovenska Bistrica najbolj izpostavljena, čeprav študija, ki so jo nato naredili, tega sploh ne kaže," opozarja župan Slovenske Bistrice Ivan Žagar.
Skozi Slovensko Bistrico je popoldne z avtomobilom nemogoče priti v manj kot dvajsetih minutah. "Ne samo, da se zapolnijo vse ceste tu v mestu Slovenska Bistrica, ki so sicer tudi državne, ampak zdaj se že zapolnjujejo tudi vse naše stranske ceste," ob tem poudarja župan.
"Ko grem peš domov po tej poti, prehitevam vse avte. Pridem prej peš domov kot pa ti, ki se vozijo z avtomobili," je za Televizijo Slovenija povedala ena od lokalnih prebivalk, ki živi v središču Slovenske Bistrice. "Kako pa naj pridejo do Celja, kot pa tu po tej cesti, saj ni druge povezave," je gnečo ob tem komentirala druga občanka.
Med največjo gnečo sicer precej pomaga policija. Tako pri urejanju prometa v krožiščih, kot tudi s svojo prisotnostjo na avtocesti. A najbolj učinkovita rešitev se je pokazala, ko je veljala prepoved za vse težke tovornjake. Takrat gneče na avtocesti ni bilo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje