Časa je še dobre tri tedne (kampanjo Zulu Zion lahko podprete do 30. aprila), mlada zakonca Rolc pa sta optimistična: "Treba je verjeti, da bo projekt svojo pot na Kickstarterju uspešno končal. Trudimo se po najboljših močeh in o v upanju, da dosežemo tudi podpornike v tujini, veliko časa vlagamo v dodatno promocijo. Oba se zavedava, da je platforma za množično financiranje Kickstarter primernejša za kategorije, kot so ples, umetnost, dizajn in tehnologija – odstotek uspešnosti modnih kampanj na tej plaftormi je v bistvu najnižji. A sva se vseeno odločila poskusiti – nikoli ne veš, mogoče pa uspe. Vseh 30 dni trajanja kampanje pa je treba delati, kot da je prvi."
Popkulturni navdih
Po spodbudnem uspehu inovativnih slovenskih izdelkov, mladih obrtnikov in kreativcev na Kickstarterju, platformi za množično financiranje, se je tja zdaj po podporo podala tudi mlada slovenska blagovna znamka Zulu Zion, za katero stojita Miha in Dijana Rolc. Oblikovala sta linijo nogavic zanimivih barvnih kombinacij in vzorcev, navdahnjeno s kulturo in umetnostjo afriških plemen, ulično umetnostjo, hiphopom, afriško glasbo in džezom ter popularno kulturo zgodnjih devetdesetih let prejšnjega stoletja.
Zakaj ravno Afrika, hiphop, New York? Od kod izvira njuna fascinacija s temi kraji in (sub)kulturami? "Oba sva odraščala v časih, ko so se na naših zaslonih predvajale nadaljevanke, kot so Princ z Bel Aira, Mr. Cooper, Cosbyjevi, MTV Yo! Raps ... Deliva si okus za glasbo, tako da oba poslušava veliko oldschool hiphopa in sva najbrž skozi vso to popularno kulturo tistih časov prišla do tega, da nama služi kot navdih za kreiranje vzorcev in celostne podobe. Mogoče sva nostalgična, vendar rada obujava spomine na otroštvo in na žive barve in grafične vzorce, ki so jih v 80. nosili naši starši. Opažava tudi, da se to zdaj vrača v modni svet."
"Za mlade, samozavestne urbane robinzone"
Nogavice Zulu Zion so udobne, izdelane iz kakovostnih tkanin in do kože prijaznih barv. Njihova največja posebnost in odlika pa so nenavadne, nepričakovane in pozitivne barvne kombinacije ter avtorski vzorci. "Kot nalašč za mlade, samozavestne urbane robinzone," pravi ustvarjalni dvojec, ki želi s sredstvi, zbranimi na Kickstarterju, zagnati bolj množično proizvodnjo zdaj že prepoznavnih devetih modelov nogavic, če pa kampanja preseže zastavljeni cilj (10.000 ameriških dolarjev), imata Miha in Dijana za prihodnost blagovne znamke še bolj smele cilje: za začetek nove vzorce in barve, nato pa tudi razširitev na druge modne dodatke.
A, kot vemo, za nogavice ni dovolj, da so zgolj lepe, morajo biti tudi udobne, koža naj v njih diha. Kako sta grafični oblikovalec in njegovo kritično oko, kot se Miha in Dijana opisujeta v predstavitvi, pridobila potrebno znanje za to, da se je iz zamisli udejanjil prvi par nogavic Zulu Zion? "Kar se oblikovanja tiče, sva tesno sodelovala z proizvajalcem, da sva 'naštudirala' program in se naučila, kako pravilno pripraviti vzorce – tu sva bila samouka, nimava nobene predhodne izobrazbe ali izkušenj na tem področju. Seveda, nogavice morajo biti kakovostne in nuditi udobje nogam - tu smo stremeli k uporabi čim manj umetnih materialov in kakovostne preje ter nestrupenih barv. Zato sva se tudi odločila, da sodelujeva s slovenskim podjetjem, in ne s proizvajalci iz Kitajske in podobnimi – prav s temi največ sodelujejo velike modne verige."
Nostalgija po barvah, vzorcih, pop artu
S katerimi argumenti bi torej prepričali nekoga, ki okleva med nakupom nogavic Zulu Zion in, recimo, tudi pri nas dobro uveljavljeno švedsko znamko "srečnih nogavic" živih barv in vzorcev, ali pa tudi precej cenejšega para pri že omenjenih velikih ponudnikih "instant" mode? "Majhnost blagovne znamke v primerjavi z velikimi ponudniki, nama na neki način deluje v prid, saj se najine ciljne stranke odločajo za nakup modnih dodatkov, torej tudi nogavic, ravno zaradi občutka ekskluzivnosti in redkosti izdelka na trgu. Vsak želi biti nekaj posebnega in najine nogavice to omogočajo – s to miselnostjo sovpada tudi svojevrsten dizajn; nogavic Zulu Zion ne ustvarjava zato, da bi zadovoljila širšo množico ljudi, ampak zato, da ustreževa tistim posameznikom, katerih življenjski slog se ujema z podobo znamke – to so nogavice za tiste, ki so tako kot midva nostalgični po barvah, odbitih vzorcih in pop artu. "
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje