Kot je ob tem povedal prvi mož hoškega obrata David Adam, so proti Gradcu že napotili prvih šest obdelanih karoserij. Po stopnjevanju proizvodnje v naslednjih tednih redni zagon načrtujejo do konca maja.
besedahOkoli 200 zaposlenih se je zadnje tedne pripravljalo na začetek poskusne proizvodnje, ki se je sicer zaradi težav pri pridobivanju dovoljenja nekoliko zavlekla. Po besedah Davida Adama nimajo natančnih številk o tem, koliko jih je zamuda stala, so pa morali tisti v Gradcu delati tudi nadure, da so lahko svojim naročnikom dostavili naročene avtomobile.
Tokrat so sicer v Hočah začeli z lakiranjem 24 karoserij, v nekaj tednih pa bodo proizvodnjo povečali na več kot 100 karoserij dnevno. Ko bodo dosegli to številko, bodo tudi uvedli redno proizvodnjo, sicer pa večjih razlik, razen privajanja zaposlenih in poznejšega bolj gladkega procesa, med testno in redno proizvodnjo ni.
"Zadnja tri leta smo res trdo delali, da pridemo do današnjega dne, in zdaj se lahko končno posvetimo proizvodnji," je zagona proizvodnje vesel Adam, ki je tudi tokrat povedal, da so vse naslednje faze širitve Magne v Hočah, torej proizvodne celotnega avtomobila z nekaj tisoč zaposlenimi, odvisne le od prihodnjih naročil.
O sedanjih znakih ohlajanja svetovnega avtomobilskega trga je dejal, da so vedno vzponi in padci in da po vsakem padcu pride vzpon, zato so prepričani, da bodo tudi v prihodnosti imeli dovolj naročil, za kar si ves čas trdo prizadevajo.
Prve dostavljene karoserije so jaguarji
Za zdaj po njegovih besedah pri njih dela več kot 200 ljudi, med njimi je osem slovenskih delavcev, ki so prišli iz graške tovarne, dva Avstrijca, vsi ostali pa so delavci iz mariborske regije. Prve karoserije, ki jih lakirajo, so namenjene avtomobilu znamke Jaguar E-Pace H540.
Zadovoljni, da se je v tovarni končno začelo dogajati, so tudi zaposleni. Kot je povedal vodja oskrbovalne verige Miran Kolarič, so občutki po tednih določene negotovosti dobri, zato verjame, da jim bo uspelo. Prav tako vsi v podjetju po njegovih besedah verjamejo, da je to šele začetek velike zgodbe in da najboljše še pride s širitvijo projekta v prihodnosti.
Ena ovira še vedno ostaja
V Magni sicer kljub pridobitvi okoljevarstvenega dovoljenja povsem mirno še ne morejo spati, saj je okoljsko združenje Rovo, čeprav se je odreklo upravnemu sporu glede slednjega, pred časom vložilo tožbo na upravno sodišče, s katero zahteva ničnost izdanega okoljevarstvenega soglasja. Slednji je bil podlaga za gradbeno dovoljenje, sodišče pa bo moralo najprej ugotoviti, ali je vložitev tožbe sploh mogoča, glede na to, da Rovo ni bil stranka v postopku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje