Poleg tega organizacija od slovenske vlade znova zahteva, da Evropskemu parlamentu in drugim evropskim institucijam prijavi domnevne ponaredbe pri projektu gradnje terminala v Žavljah, ki jih je organizacija že izročila ministrstvu za okolje, je pojasnil predsednik Vojko Bernard. Prepričani so tudi, da mora slovenska vlada na naslednjem medresorskem srečanju zahtevati nujna pojasnila "zaradi neprimerno hudega obnašanja pri kršitvah mednarodnega prava. "
Sicer pa so v AAG-ju predlagali, da Slovenija, Hrvaška in Italija zgradijo skupen plinski terminal, ki bi bil od obale oddaljen najmanj 20 kilometrov in stran od tovornih in turističnih morskih poti.
AAG: Italija evropske predpise krši v petih poglavjih
V organizaciji so domnevne kršitve Italije razdelili v pet poglavij evropskih normativ o vplivu na okolje, na varnost, na posvetovanje s prizadetimi prebivalci. Prvo poglavje obranvava domnevne ponaredbe in izpustitev določenih podatkov o študijah o vplivih na okolje, ki jih je predstavil Gas Natural, drugi kršitev evropskih ditektiv o varnosti, češ da v Trstu plinski tankerji ne bi mogli biti zavarovani in bi tako lahko postali tarča teroristov. Tretje poglavje pa se nanaša na kršitev evropskih postopkov o presoji vplivov na okolje plinskega terminala in plinovoda. Četrto in peto poglavje obravnavata kršitev evropskih norm o konkurenci in o čezmejni presoji vplivov na okolje s strani italijanske vlade, saj naj bi italijanski normativi predvidevali, da v primeru, da na mednarodnem tržišču ne bi bilo na razpolago dovolj plina, država krije do 71,5 odstotka izpada.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje