Prodaja hibridnih avtomobilov namreč strmo narašča. Temu botrujejo predvsem ostrejši okolijski standardi, ekološka zavest prebivalstva, visoke cene naftnih derivatov, ponekod pa tudi državne subvencije, namenjene proizvodnji in nakupu vozil, ki okolja ne obremenjujejo, kot ga sedanji avtomobili.
Japonski proizvajalec Toyota je zaradi omenjenih razlogov od leta 1999 na severnoameriškem tržišču prodal 440.000 hibridnih vozil. V Nemčiji je bilo v enakem obdobju prodanih le 9.700 avtomobilov.
Hibridni avtomobil ima motor z notranjim izgorevanjem in elektromotor, zaradi česar se poraba goriva lahko zmanjša za okoli tretjino, prihodnost pa je tudi v bioetanolu, vodiku, sončnih celicah, biomasi ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje