Minister Roko Žarnić je napovedal, da se bo nemudoma začelo tehtanje argumentov za to traso. Braslovška civilna iniciativa s predlagano traso tretje razvojne osi med Velenjem in Šentrupertom ni zadovoljna, saj je z njene strani slišati očitke, da bo uničila 100 hektarjev najboljših kmetijskih zemljišč. Minister Žarnić ob tem pravi, da ima vsaka civilna iniciativa pravico podati pripombe, pri tem pa poudarja, da se lahko pojavi tudi civilna iniciativa, ki se bo strinjala s predlagano traso.
Gradnja se odmika zaradi dodatnih zahtev
"Moram pa opozoriti, da vsaka takšna zadeva odmakne gradnjo na določen rok in odmik od gradnje mora civilna iniciativa vzeti kot svojo odgovornost ter pojasniti ljudem, kaj to pomeni za razvoj kraja. V teh dneh je bila načrtovana javna razgrnitev državnega prostorskega načrta za to območje, vendar se bo ta rok zdaj podaljšal, ne zaradi slabega dela ministrstva, temveč zaradi dodatnih zahtev," je povedal Žarnić.
Kmetijski minister Dejan Židan meni, da je treba nekatere stvari pogledati za nazaj, potem pa bi morala stroka podati svoje končno mnenje. Na vprašanje, ali bi kmetijsko ministrstvo podprlo predlagano traso hitre ceste od Velenja do Šentruperta glede na opozorila braslovške civilne iniciative, pa je Židan odgovoril, da mora kot minister zagotoviti razmere, da se proizvodnja hrane poveča, ne pa zmanjša.
Vlačič pričakuje odgovore stroke
Prometni minister Patrick Vlačič je zatrdil, da se bodo na prometnem ministrstvu trudili najhitreje odpraviti vse dvome, ki spremljajo omenjeno traso hitre ceste. Povedal je tudi, da je "na tej trasi toliko dvomov, da smo dolžni zadeve preveriti, in za to ne potrebujemo prav veliko časa. Nisem pesimist, da bi to bistveno zavleklo gradnjo."
Pojasnil je, da se idejni projekt dela za eno različico ceste, predlagana različica ceste od Velenja do Šentruperta pa ima toliko odstopanj v podatkih, da ti zelo begajo. Minister pričakuje ustrezne odgovore stroke, vendar se ob tem zaveda, da z odgovori vsi ne bodo zadovoljni. Dodal je tudi, da se pri izbiri ustrezne različice ceste upoštevajo predvsem prometno-tehnični vidik, strošek gradnje, okoljski vidik in poseg v kmetijskega zemljišča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje