Čeprav mnogo teh razbitin ni nevarnih za okolje, pa jih je še vedno okoli 40, ki tako nevarnost predstavljajo. Najbolj nevaren naj bi bil britanski rušilec Aldenham, ki se je potopil pri otoku Škrda v bližini Novalje na otoku Pag. V njegovih rezervoarjih je po predvidevanjih še vedno od 20 do 50 ton nafte.
Za okolje naj bi bili nevarni tudi dve nemški korveti, potopljeni leta 1944 med Pagom in Lošinjem, v katerih naj bi še vedno bilo okoli 20 ton goriva. Pri Pelješcu je potopljen nemški hitri torpedni čoln z desetimi tonami goriva, podatki pa kažejo, da naj bi bilo ob tem otoku potopljenih še pet do šest podobnih torpednih čolnov.
Potopljene razbitine niso nevarne le zaradi morebitnega odtekanja nafte, temveč tudi zato, ker so v njih še vedno neizstreljena torpeda, ki se ob udarcu lahko aktivirajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje