Zmanjševanja so se lotile na več načinov. Med drugim v vsa vlečna vozila vgrajujejo števce za merjenje porabljene električne energije, strojevodje pa se izobražujejo o varčni vožnji. Pomembno vlogo bodo odigrale tudi nove večsistemske lokomotive, ki med zaviranjem energijo vračajo nazaj v železniško omrežje. S pomočjo omenjenih novosti naj bi železnice do leta 2010 dosegle 10-odstotno zmanjšanje specifične porabe elektrike.
Že leta 2007 zmanjšane emisije za šest ton
V SŽ-ju povprečna poraba električne energije na tono tovora na 100 kilometrov znaša približno 5,2 kilovatne ure. Ta številka družbo uvršča med med uspešnejše v evropskem merilu.
Naj spomnimo, da je SŽ specifično porabo energije za šest odstotkov glede na leto poprej znižal že lani. Pri upoštevanju emisije toplogrednih plinov to pomeni, da so se v tem obdobju emisije toplogrednih plinov v Sloveniji zmanjšale za več kot šest tisoč ton.
Železnice so sicer do okolja najprijaznejši prevoznik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje