Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
4 epizod
4 epizod
Predvajamo posnetke zborovske glasbe iz našega arhiva, bodisi koncertne ali arhivske, vedno pa – kakovostne.
Širna madžarska prostranstva so dom bogate zapuščine ljudske glasbe. Ta je v 20. stoletju pomembno navdihovala številne madžarske skladatelje, tudi Zoltána Kodálya in Györgya Ligetija.
Poslušali bomo glasbo nemškega skladatelja Johannesa Brahmsa, ki ga lahko označimo za naslednika Beethovna in Schuberta, kar zadeva njegova večja dela; pa tudi Schumanna, kar zadeva klavirske miniature. V njegovih zborovskih skladbah lahko opazimo celo odmev renesančne in baročne glasbe. Na splošno bi morda lahko rekli, da se je nagibal h klasicistični formi, ki je imela romantične harmonske značilnosti – njegova glasba je bila namreč sinteza glasbenega ustvarjanja prejšnjih treh stoletij, ljudske in plesne glasbe.
Tokrat vas vabimo v družbo Latvijskega radijskega zbora in štirih skladb, ki že postajajo mejniki zborovske glasbe. To so Légende de la femme emmurée Eriksa Ešenvaldsa, Consolation Helmuta Lachenmanna, Le temps scintille … Martinša Vilumsa in Who Are You? Andrisa Dzenitisa.
»Mislim, da je treba komponirati tako, kot bi človek pojoč govoril. Zato me seveda bolj privlačijo dramska in globlja lirična besedila …« je nekoč zapisal Marijan Lipovšek. Kako zveni slovenska beseda v glasbi Marijana Lipovška, Antona Schwaba in Jakoba Ježa? Odgovore bosta zapela Akademski zbor Tone Tomšič z Uršo Lah in Slovenski komorni zbor z Mirkom Cudermanom.
Neveljaven email naslov