Falcon je zdaj vreden skoraj deset milijonov dolarjev manj, kot smo pred sedmimi leti zanj plačali, je pa vreden več kot letošnjo pomlad; kupec bi moral zanj odšteti okoli 20 milijonov dolarjev, je za TV Slovenija poročala Marjeta Klemenc. Letalo je zadnjih šest mesecev parkirano v hangarju Slovenske vojske v Cerkljah.
A tudi letalo, ki se ga ne uporablja, stane, saj po besedah državnega sekretarja na ministrstvu za obrambo Uroša Kreka z njim opravljajo kondicijske vožnje, za vsak polet pa je treba najti tudi drugega pilota, saj ima licenco za upravljanje le nekdanji vodja vladne letalske službe, ki jo je država pred leti razpustila.
Čez lužo ceneje prav s falconom?
Država medtem za prevoze po Evropi najema druga letala, saj menijo, da bi bilo leteti s falconom negospodarno. Izračunali so namreč, da polet s falconom stane od 3.500 do 6.000 evrov na uro, odvisno od letnega naleta. Lani je državni vrh za vožnje z letali porabil okoli 300 ur, ob tej predpostavki pa bi ura vožnje s falconom stala okoli 5.000 evrov, kar je le nekaj sto evrov več kot za uro zahtevajo zasebniki.
Če bi premier s falconom, denimo, letel tudi v ZDA, bi porabil vsaj 10.000 evrov manj kot tedaj, ko je s petčlansko delegacijo z najetim letalom potoval do Pariza, nato pa z redno linijo v New York.
Uradno resnih interesentov za nakup letala kljub dokaj ugodnim razmeram na trgu za zdaj še ni. Vlada naj bi se v razpisnih pogojih sicer dobro zavarovala pred morebitnimi špekulanti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje