Vlačič: Gradnja odseka velik izziv
Minister ni pozabil spomniti, da so odseka gotovo najbolj veseli prebivalci in uporabniki cest štajerskega področja, ki so obvoznico med Pesnico in Slivnico čakali 11 let (leta 1998 je bila sprejeta uredba o lokacijskem načrtu). Dodal je, da je gradnja na trasi zaradi razgibanega terena, prečkanja reke Drave ter železniške in cestne infrastrukture inženirjem in gradbincem predstavljala poseben izziv. Na relativno kratkem odseku (10,5 kilometra) se tako vrsti precejšnje število viaduktov, predorov, mostov, nadvozov, podvozov in drugih objektov.
Odsek, imenovan tudi vzhodna mariborska obvoznica, bo, kot omenjeno, močno razbremenil mesto Maribor, saj bo prevzel ves tranzitni promet. Vzhodna mariborska obvoznica pa bo povezana z več kot 240 kilometrov dolgim avtocestnim krakom A1 med Šentiljem in Koprom.
Vabljeni k ogledu fotoutrinkov s slovenskih hitrih cest in avtocest:
Foto: Deležne toliko kritik, a vendar tako lepe
Za projekt 272 milijonov evrov
Izvajalci so 10,5 kilometra dolg odsek med Pesnico in Ptujsko cesto začeli graditi v letu 2002. Za projekt je (bilo) načrtovanih 272 milijonov evrov, ocenjena investicijska vrednost v investicijskem programu pa kljub dodatnim ukrepom, ki so jih morali izvajalci opraviti zaradi zahtevne geološke sestave tal, ne bo presežena, so zatrdili na Darsu.
Na odseku tudi počivališče z bencinskim servisom
Na odseku, ki so ga zgradili SCT, CMC in CPM, je na območju med priključkoma Zrkovci in Ptujska cesta predvideno obojestransko počivališče z bencinskim servisom, ki naj bi začel delovati do sredine prihodnjega leta.
Vabljeni k ogledu fotoutrinkov iz odprtja, ki jih prilagamo v galeriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje