Jureta Lebna je s funkcije okoljskega ministra v Šarčevi vladi odnesla afera maketa za drugi tir železniške proge Divača–Koper, ki jo je vlada Mira Cerarja marca 2018 postavila v Kopru. Kot tedanji državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo pa je bil vodja tega projekta.
Odstopil je februarja lani, potem ko se je znašel pod plazom očitkov glede naročila makete. Leto dni po postavitvi makete so se namreč v medijih pojavila dopisovanja odgovornih za projekt, ki nakazujejo, da je bil posel z maketo dogovorjen vnaprej.
Leben je vse očitke zanikal, a sta se nato s premierjem Šarcem dogovorila, da bi v takšnih razmerah težko opravljal delo ministra.
Predsednik vlade je bil sicer z Lebnovim delom na ministrstvu za okolje zadovoljen. "Upam si trditi, da 15 let nismo imeli tako dobrega ministra na resorju okolja in prostora. Je prvi, ki je po dolgem času začel premikati stvari, šel na teren in mi redno poročal," je marca lani komentiral njegovo delo.
Leben je bil minister iz kvote SMC-ja, kmalu po tem, ko je zapustil ministrski stolček, pa je iz te stranke izstopil.
Septembra lani je nato prevzel vodenje projekta Bežigrajski športni park, ki ga na propadajočem Plečnikovem stadionu že nekaj leta namerava zgraditi poslovnež Joc Pečečnik.
Kot je poročal Radio Slovenija, gre pri svetovalcu za podnebne zadeve za področje, ki povezuje in zahteva sodelovanje več resorjev, od okoljskega in infrastrukturnega do kmetijskega, gospodarskega in finančnega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje