Končal se je verjetno prometno najbolj obremenjen teden v letu. "Niti poleti ni tako zgoščen promet na tako številnih delih slovenskih cest kot v tem tednu. Gre za to, da se mešata dnevni promet, turistični promet in še tovorni promet. Takrat je jasno najhuje, " je za TV Slovenija povedal Branko Nastran, vodja prometnoinformacijskega centra.
Z vstopom Hrvaške v schengensko območje in z manj dela od doma se je promet na naših cestah dodatno povečal. "Samo tovorni promet se je od 2019 do letos povečal za skoraj 10 odstotkov. Ves promet skupaj pa še za nekaj več," je pojasnil Nastran.
Na delo v Ljubljano se denimo dnevno vozi kar 110.000 vozil, zato so nastale številne pobude za širitev ljubljanske obvoznice. "Če govorimo o avtocestnem obroču okoli Ljubljane, je potrebna do neke mere, vendar moramo razumeti, da avtoceste ne moremo širiti v nedogled oz. povečevati zmogljivosti v nedogled, tako da moramo vzporedno še marsikaj postoriti," je za TV Slovenija dejal Robert Rijavec s prometno-tehniškega inštituta.
Na Darsu so že leta 2017 pripravili strokovne podlage in dali pobudo za širitev obvoznice na ministrstvo za infrastrukturo, toda na tedanjem ministrstvu za okolje so se pozneje odločili, da ne začnejo postopkov državnega prostorskega načrtovanja, saj da je treba težavo reševati celovito – tudi s posodobitvijo javnega potniškega prometa in krepitvijo železniške infrastrukture, je pojasnila novinarka TV Slovenija Barbara Vidmajer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje