Na prometnoinformacijskem centru opozarjajo, da so lahko vse ceste kljub posipanju poledenele. Voznikom svetujejo, naj vozijo počasneje, z večjo varnostno razdaljo in previdno.
Na gorenjski, pomurski in dolenjski avtocesti je zaradi izpadov električne energije občasno slabša osvetljenost v vseh predorih. Zaradi več poškodovanih varovalnih ograj ob avtocestah je povečana nevarnost, da vozniki naletijo na živali na cesti, obstaja pa tudi nevarnost padanja ledenih sveč z vseh viaduktov in mostov, dodajajo.
- Razmere na slovenskih cestah
- aktualne informacije tudi na: Prometni klub Radia Slovenija
Za krajši čas so zaprli primorsko avtocesto
Na primorski avtocesti med razcepom Nanos in priključkom Razdrto je bil oviran promet v obe smeri zaradi saniranja nevarno povešenega daljnovoda čez avtocesto - avtocesto so zgodaj zvečer za krajši čas tudi zaprli, saj so odstranjevali led z daljnovoda, dodajajo na prometnoinformacijskem centru.
Zaprti so tudi odseki Grčarevec-Planina, Planina-Unec in Vrhnika-Logatec. Prav tako so zaradi podrtega drevja zaprte glavne in regionalne ceste Logatec-Žiri-Trebija, Škofja Loka-Gorenja vas med Zmincem in Visokim ter cesta Preddvor-Jezersko.
Na cesti Ljubljana-Kočevje med Ortnekom in Žlebičem je promet dovoljen samo za osebna vozila. Na štajerski avtocesti je zaradi podrtih dreves na počivališču Polskava proti Ljubljani zaprt uvoz, pred priključkom Celje vzhod pa je oviran promet proti Ljubljani.
Vozniki naj upoštevajo signalizacijo o zapori
Zaprta je tudi cesta proti Jezerskem, na katero še vedno padajo drevesa, veje in kamenje, gorenjski policisti pa ugotavljajo, da več voznikov signalizacije o zapori ne upošteva in se s tem izpostavlja veliki nevarnosti.
"Zapore cest so postavljene na najbolj nevarnih mestih, torej tam, kjer sta ogroženo življenje in premoženje ljudi. Upoštevanje ukrepov, s katerimi se preprečuje ta tveganja in zmanjšuje nevarnost je zato nujno," so sporočili s Policijske uprave Kranj in opozorili, da je lahko nevarno že samo približevanje takim krajem.
Namesto vlakov avtobusi, večina vlakov zamuja
Iz Slovenskih železnic (SŽ) pa sporočajo, da bo proga Ljubljana-Sežana, ki je najbolj poškodovana, tudi jutri zaprta zaradi podrtih dreves, zvitih stebrov in konzol, potrganih žic, zaledenelih tirnic in kretnic. Potniški promet bo tako še naprej potekal z avtobusi, prav tako na progi Pivka-Ilirska Bistrica, zaradi izredno visokega snega pa bodo avtobusi tudi jutri vozili med Jesenicami in Bohinjsko Bistrico.
Tudi med Šmartnim ob Paki in Velenjem zaradi padca dreves na progo vozijo avtobusi - proga bo predvidoma spet odprta jutri dopoldne. Na odseku Ruše-Prevalje bo zaradi številnih padlih dreves tudi jutri organiziran prevoz z avtobusi.
Tudi na progi Ljubljana-Jesenice potniški promet med Jesenicami in Kranjem poteka z avtobusi, od Kranja do Ljubljane pa z dizelskimi lokomotivami. Predvidoma bo proga Kranj-Ljubljana za vožnjo električnih vlakov usposobljena do jutri, če bodo to razmere omogočale, pa bo do jutri za vožnjo dizelskih vlakov odprt odsek med Kranjem in Jesenicami, dodajajo v SŽ-ju.
Proga Ljubljana-Dobova je v smeri Dobove pa je zdaj že normalno prevozna.
Na progi Zidani Most-Maribor-Šentilj še vedno lahko vozijo samo dizelski vlaki, na odseku Ponikva-Poljčane čistijo vejevje in podrta drevesa - predvidoma že to noč bo proga spet omogočala vožnjo električnih vlakov.
Vsaj triurne zamude pri železniških povezavah z Avstrijo
V mednarodnem prometu z Avstrijo bodo tudi jutri nastajale najmanj triurne zamude, saj na avstrijski strani promet čez mejna prehoda Jesenice in Špilje še vedno ne poteka - za nočna vlaka MV 414 (Beograd-Ljubljana-Zürich) in EN 498 (Zagreb-Ljubljana-München) bo med Ljubljano in Beljakom organiziran nadomestni avtobusni prevoz.
Iz Luke Koper že od četrtka ni odpeljal noben vlak
Žled in podrta drevesa povzročajo težave tudi kontejnerskemu terminalu Luke Koper, saj tam že od četrtka ne vozi noben vlak, običajno pa dnevno sprejmejo oz. odpremijo približno 65 vlakov. Odprema in promet tovornjakov sicer potekata nemoteno, tako da lahko stranke za najbolj občutljiv ali nujen tovor uporabljajo cesto.
Predsednik uprave Luke Koper Gašpar Gašpar Mišič je, kot so sporočili iz koprskega pristanišča, tudi osebno v stiku z generalnim direktorjem Slovenskih železnic Dušanom Mesom glede usklajevanja potreb v pristanišču, saj 60 odstotkov tovora potuje ravno po železnici.
"Narava nam je ponovno dokazala, kako je Luka Koper življenjsko odvisna od dobre in zanesljive železniške povezave. Oktobra lani je železniški promet pri Prešnici zastal zaradi zemeljskega plazu, v teh dneh pa je vlake ustavil žled," je poudaril Gašpar Mišič. Zaradi zamud pri izgradnji dodatne železniške infrastrukture v Sloveniji, predvsem drugega tira, pa tudi povezave s Trstom, je Luka Koper po njegovem mnenju ostala brez alternative.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje