Ti bi namreč morali preveriti, ali je dovoljenje z ministrstva za okolje, ki ga izdaja, že prišlo v hišo. Tomislav Nemec je sicer dejal, da je bil tudi sam presenečen nad tem, da šentviški predor ni imel uporabnega dovoljenja, bo pa naredil vse, da se v prihodnje takšne stvari ne bodo dogajale, pa tudi da bodo pridobili uporabna dovoljenja za vse preostale cestne odseke, ki jih še vedno nimajo.
Celoten klepet si lahko
preberete tukaj.
Podražitve tudi zaradi nenatančnega projektiranja
Posebno pozornost pa na Darsu dajejo tudi podražitvam, do katerih pride zaradi podpisovanja aneksov k pogodbam.
Za zdaj tako analizirajo vzroke za nekatere anekse, pri čemer so ugotovili "da so poleg fizikalnih razmer na terenu (kar je za nas upravičljiv razlog) tudi vzroki, ki so posledica nenatančnega projektiranja, spremembe predpisov, nenatančnih katastrstkih in drugih podlag ter tudi naknadno spremenjenih stališč soglasodajalcev".
Če pa bodo ugotovili, da je pristojnost na strani zaposlenih na Darsu, bodo temu primerno ukrepali in prevzeli odgovornost.
Prizadevajo si za čim večje število mednarodnih ponudb
Na vprašanje, ali je SCT res tako dobro podjetje, da pridobi toliko javnih poslov, pa je odgovoril, da se kot vsako drugo podjetje lahko prijavi na mednarodnih razpisih, ki jih objavlja Dars, če je najugodnejši, tudi dobi posel.
Na Darsu pa naj bi si prizadevali za pridobitev čimvečjega števila mednarodnih ponudb, ki bo spobudila konkurenco in posledično zniževala cene ponudb. Vse pa naj bi kazalo na to, da je Slovenija med manjšimi trgi in zato nezanimiva za večja podjetja.
Z uvedbo vinjet tudi 100-odstotno povečanje prometa na avtocestah
Predsednik uprave Darsa je tudi dejal, da se je z uvedbo vinjet povečalo število prehodov posameznih cestinskih postaj za 100 odstotkov. Veliko dnevnih porabnikov, ki so se do zdaj izogibali plačilu cestnine, je namreč začelo uporabljati avtoceste. Zatrdil pa je, da razen na Logu pri Ljubljani ne prihaja do zastojev na nobeni drugi cestninski postaji.
O vinjetnem sistemu je dejal, da je z astavljen tako, da "bomo ob predvideni prodaji vinjet skupaj s tovornim prometom zbrali vsaj takšno količino denarja kot do zdaj, kar pa bi zadoščalo za normalno odplačevanje dolgov ter sprotno financiranje še predvidene gradnje".
Uredba, ki določa točno mesto, kje mora biti nalepljena vinjeta, naj bi bila v najkrajšem času spremenjena. Do takrat tudi cestninski nadzorniki ne bodo tega natančno nadzirali, seveda pa mora biti prilepljena na vetrobranskem steklu.
V priloženem videoposnetku si oglejte, kako predsednik uprave Darsa odgovarja na vprašanja v zvezi s predorom Šentvid in prihodnji uvedbi satelitskega cestninjenja.
Satelitsko cestninjenje po letu 2012?
Glede satelitskega cestninjenja pa je dejal, da je v pristojnosti prometnega ministrstva, ki naj bi datum začetka preložil na leto 2010 za tovornjake in 2012 za osebne avtomobile. O cenah ni želel govoriti, vendar pa naj bi ta zaradi povečanega prometa padla.
B. K:
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje