Lawrence Picard je novinarjem zatrdil, da Unicef Slovenija posluje dobro in da ni dokazov o kakršnih koli finančnih nepravilnostih. Tudi vodstvo slovenskega Unicefa je po njegovih besedah sposobno, saj se slovenski urad te organizacije v primerjavi z uradi Unicefov v drugih državah uvršča v vrh po prispevkih.
Informacije o domnevnih nepravilnostih so se pojavile že pred dvema letoma, a so jih takrat na novinarski konferenci tako predstavniki slovenskega Unicefa kot tudi Unicefovi predstavniki iz Ženeve ovrgli in razjasnili, poudarja Picard. Zato obžaluje, da se je zdaj pojavilo medijsko poročanje o domnevnih nepravilnostih.
Podobni očitki že pred dvema letoma
Zgodbo izpred dveh let je obnovila tudi v. d. izvršnega direktorja Unicef Slovenija Alenka Jež Heinc, ki je povedala, da je obtožbe o domnevnih nepravilnostih takrat spisal nekdanji zaposleni, pismo z obtožbami pa je poslal tudi ambasadorjem dobre volje. Tako sta omenjeno pismo takrat prejeli tudi Vita Mavrič in Milena Zupančič. Slednji sta namreč pred dvema tednoma odstopili z mest ambasadork dobre volje, svoje razloge za odstop pa sta obrazložili v odprtem pismu.
Zanikala je, da je Unicef Slovenija v zadnjih mesecih popolnoma prekinil sodelovanje in komunikacijo z njima. Pravi, da so ju vabili na sestanke, ki pa se jih nista mogli oziroma želeli udeležiti.
Picard dodaja, da ni običajno, da ambasadorji dobre volje na tak način, torej prek medijev, opozarjajo na domnevne nepravilnosti v poslovanju Unicefa. Poudarja, da sta Zupančičeva in Mavričeva veliko naredili za Unicef, za kar se jima tudi zahvaljuje, vendar pa sta s to potezo v določeni meri izničili, kar sta dobrega naredili za organizacijo.
Izgubili so kar nekaj donatorjev
Mnogo donatorjev je namreč v zadnjih dveh tednih, odkar sta nekdanji ambasadorki opozorili na domnevne nepravilnosti, prekinilo mesečno darovanje organizaciji. Od 13.000 mesečnih darovalcev jih je sodelovanje prekinilo 1.200, je dejala Jež Heinceva.
Na očitke o potratnosti Unicefa Slovenija pri organizaciji oglaševalskih akcij za pomoč pri preprečitvi dela otrok v rudnikih Burkine Faso in za pomoč otrokom z ulic Ruande Jež Heinceva odgovarja, da vložena sredstva za kampanjo niso šla iz sredstev darovalcev. V kampanjo so po njenih besedah vložili 18.000 evrov, zbrali pa več kot 100.000 evrov. Je pa treba vložiti denar, da ga lahko tudi zbereš, je dodal Picard.
Nagrade so si izplačali enkrat
Dotaknil se je tudi izplačil posebnih nagrad zaposlenim in povedal, da si je Unicef Slovenija te nagrade izplačal samo enkrat - za izvedbo evropskega projekta. Po besedah Picarda to sicer ni tipično za poslovanje Unicefov tudi po drugih državah, ampak da se tudi to ponekod dogaja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje