Kot je poročal časopis Dnevnik, naj bi kriminalisti opravili več informativnih pogovorov na resornih ministrstvih, Darsu, SCT-ju in v družbi ZIL Inženiring, ki je pooblaščeni inženir pri gradnji predora. Da je s kriminalisti opravil informativni razgovor, je za Dnevnik potrdil tudi nekdanji minister za promet Janez Božič. Prav tako so obisk kriminalistov potrdili v Darsu, kjer naj bi se z njimi pogovarjal dolgoletni član uprave Abdon Peklaj.
Policija zaradi poteka preiskave skopa z informacijami
Na policiji nam "zaradi interesa preiskave" niso želeli povedati, koga vse so obiskali kriminalisti. Prav tako nam niso izdali, kaj glede gradnje predora preiskujejo.
Po Dnevnikovih informacijah naj bi pod drobnogled vzeli dogodke, povezane s prvotnim razpisom za gradnjo dvocevnega dvopasovnega predora, objavljenega leta 2004, odločbo o gradbenem dovoljenju za razširjeni predor, ki jo je ministrstvo za okolje izdalo leta 2005 in podražitve predora, zajete v novi pogodbi med Darsom in SCT-jem.
Dars dela opravljal brez dovoljenj in v nasprotju z uredbo?
Že septembra leta 2006 je civilna pobuda za izgradnjo Obsavske ceste v Šentvidu podala ovadbo zoper nekdanjega prvega moža Darsa Božiča, njegovega naslednika Rajka Siročiča, Peklaja, nekdanjega člana uprave Jožeta Zimška ter člane nadzornega sveta Darsa. Očitala jim je domnevno upravičen sum nevestnega dela, prirejanje podatkov ter zlorabo položaja.
Pisci ovadbe so takrat Dars obtožili, da je dela v predoru opravljal brez potrebnih dovoljenj in v nasprotju z uredbo o lokacijskem načrtu za avtocestni odsek Šentvid-Koseze. Ta naj bi namreč predvidevala gradnjo dvocevnega predora, medtem ko naj bi Dars še pred njeno spremembo začel graditi cevi s tremi prometnimi pasovi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje