Volilna kampanja se začne 30 dni pred dnem glasovanja na predsedniških volitvah, konča pa 21. oktobra opolnoči, ko nastopi volilni molk.
Predsedniški kandidati imajo tako mesec dni časa za nagovarjanje volivcev. V kampanji bodo uporabljali različna komunikacijska orodja, večina pa jih stavi na družbena omrežja in neposreden stik z volivci na terenu. Nekateri bodo uporabili tudi tradicionalnejše prijeme, kot so plakati, poleg tega pa se bodo imeli priložnost predstaviti tudi na posameznih soočenjih. V vseh volilnih štabih pa ob tem napovedujejo finančno skromno kampanjo.
Seznam kandidatov, ki so napovedali vstop v predsedniško tekmo, je kar dolg, a je svojo kandidaturo za zdaj vložilo le pet kandidatov, in sicer poslanec SDS-a Anže Logar in pravnica Nataša Pirc Musar, ki kandidirata s podporo volivcev, kočevski župan Vladimir Prebilič, ki se v predsedniško tekmo podaja s podporo stranke Vesna in podpisi volivcev, vodja poslanske skupine NSi Janez Cigler Kralj, ki ga podpirajo poslanci NSi-ja, in glasbenik Gregor Bezenšek, ki je kandidaturo, podprto s podpisi volivcev, vložil prvi. Te kandidature bo že na današnji seji potrjevala tudi Državna volilna komisija (DVK).
V sredo zvečer je parlamentarna stranka Levica za svojega kandidata potrdila poslanca Miho Kordiša, SD pa bo v volilno tekmo poslala evropskega poslanca Milana Brgleza. Ali bo ta kandidiral tudi s podporo Gibanja Svoboda, bo znano po današnji seji sveta te stranke.
Končni seznam uradnih predsedniških kandidatov bo znan v začetku oktobra, kandidati imajo namreč do 3. oktobra še čas, da umaknejo soglasje h kandidaturi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje