Britansko moštvo je pred začetkom lanske sezone zamenjalo pogonski sklop, namesto Renaultovega je dirkalnik poganjal Mercedesov motor, s čimer je Williams po letih životarjenja doživel pravcati preporod. Ni skrivnost, da so bili Mercedesovi pogonski sklopi lani daleč najboljši, z njimi sta Lewis Hamilton in Nico Rosberg dobila kar 16 od 19 dirk.
Odpeljani krogi, 1. dan: 1. M. ERICSSON Sauber 122 2. F. MASSA Williams 103 3. C. SAINZ ML. Toro Rosso 86 4. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 80 5. D. KVJAT Red Bull 75 6. R. GROSJEAN Lotus 75 7. L. HAMILTON Mercedes 48 8. J. BUTTON McLaren 7
Dennis ni želel biti drugi vrsti
Številni so prepričani, da Mercedes svojim največjim tekmecem, ki uporabljajo nemške pogonske sklope, ne bo zaupal vseh podatkov. Podobno mnenje je v pogovoru za MMC novembra lani izrazil tudi Niko Mihelič. "Če Mercedes ne bi imel svojega moštva, tako kot je to pri Renaultu, potem bi pač podpiral najboljšo ekipo in tako bi imel McLaren možnosti. Ron Dennis je dovolj izkušen in ve, za kaj gre pri vsej stvari. Zato se je odločil, da ne bo drugi v vrsti, torej da bo dobil slabše stvari," je dejal.
Z Mercedesom tesno sodelujejo
Toda Nelson ne deli popolnoma enakega mnenja, prepričan je, da kakšne večje prednosti Mercedes nima. "Vsakič, ko uporabljaš pogonske sklope drugih ekip, se ukvarjaš z enakim vprašanjem. Pa naj gre za Mercedes ali pa za Cosworth, Renault ali koga drugega," je povedal in nadaljeval: "Z Mercedesom tesno sodelujemo, sami predlagamo rešitve, te predlaga tudi on. Z vgradnjo motorja v dirkalnik nismo imeli pretiranih težav, določene stvari delamo popolnoma drugače kot pri Mercedesu, določene skoraj enako. Kakšnih posebnih težav še nismo zaznali."
Na začetku morda majhna prednost
Lani je bil Mercedesov največji tekmec Red Bull, ki je predvsem po zaslugi Daniela Ricciarda sezono v konstruktorskem seštevku sklenil na drugem mestu. Tudi letos utegne biti moštvo pionirja energijskih pijač Dietricha Mateschitza glavni tekmec, a zagotovo bosta vselej blizu tudi Valtteri Bottas in Felipe Massa. "Imamo enake motorje. Oblikovalci motorjev so oblikovalci motorjev, oblikovalci šasij pa oblikovalci šasij. Jasno je, da v zgodnejši fazi oblikovalci šasije pri Mercedesu dobijo več podatkov kot mi. Pri Mercedesu oblikovalci dobro vedo, kaj počnejo njihovi kolegi na drugem oddelku pri razvoju motorja, zato lahko s pridobljenimi podatki pri svojem delu krenejo v eno ali drugo smer," je še dodal Nelson, a poudaril: "Toda v končni fazi oblikovalci šasije dobijo motor, ki ga morajo - kakor vedo in znajo - umestiti v dirkalnik."
V četrtek se je v Barceloni začel še zadnji sklop testiranj. Najhitrejši krog je odpeljal Felipe Massa (Williams), sledila sta mu Marcus Ericsson (Sauber) in Lewis Hamilton (Mercedes). Največ krogov je odpeljal Ericsson (122), najmanj - zgolj sedem (!) - pa Jenson Button (McLaren).
Prvi dan testiranj, izidi: 1. F. MASSA Williams 1:23,500 2. M. ERICCSON Sauber +0,776 3. L. HAMILTON Mercedes 1,381 4. D. KVJAT Red Bull 2,447 5. R. GROSJEAN Lotus 2,677 6. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 2,827 7. C. SAINZ ML. Toro Rosso 3,462 8. J. BUTTON McLaren 7,979
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje