Moštvo iz Brackleyja je v sredo v Barceloni, kjer potekajo testiranja, preizkušalo t. i. izpuh 'megafon'. Gre za izpuh, ki naj bi bil nekoliko glasnejši in naj bi za silo zadovoljil navijače, ki med dirkami neizmerno pogrešajo hrup iz prejšnjih sezon. Toda rešitev - kot kaže - ne prinaša tako želenega rezultata.
Najti bodo morali druge rešitve
Izpuh je v sredo testiral Nico Rosberg, ki je pozno popoldne stopil pred novinarje in spregovoril. "Žal izpuh ni spremenil ničesar, tako da se bomo morali domisliti česa drugega," je priznal Nemec in dodal, da si pri Mercedesu prizadevajo storiti vse, da bi zvok dirkalnikov naredili bolj všečen, ne le za navijače, temveč tudi za organizatorje dirk, ki že obupujejo. "V dobro športa želimo kot ekipa dirkalnik narediti hrupnejši. Najti bomo morali druge rešitve, kajti ta se ni obnesla. Nič se ni spremenilo," je dodal.
Dvodnevno testiranje v Barceloni je na vrhu časovne lestvice končal Pastor Maldonado (1:24,871), ki je bil slabo sekundo (+0,934) hitrejši od Nica Rosberga in dobro sekundo in pol (+1,609) hitrejši od tretjeuvrščenega Kimija Räikkönena. Za Williams je 55 krogov odpeljala tudi Susie Wolff, ki je vknjižila peti najboljši čas, enkrat je testiranje tudi prekinila, ko je zletela s steze v zavoju št. 10.
Primerjava zvoka dirkalnikov
Zaradi vsesplošnega negodovanja nad presenetljivo tihimi motorji v formuli ena so se pri Mednarodni avtomobilistični zvezi v sodelovanju z moštvi v kraljici motošporta odločili poiskati rešitev, ki bi dirkalnike naredila hrupnejše. Pri testiranjih sodelujejo vsi trije proizvajalci motorjev - Mercedes, Renault in Ferrari. Na spodnjem videoposnetku lahko primerjate zvok dirkalnikov z lanske in letošnje dirke za VN Avstralije v Melbournu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje