Tudi predsednik Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) Jean Todt je spregovoril o nevarnosti formuli ena. Francoz, ki je pred kratkim obiskal Michaela Schumacherja v Lozani in javnosti oznanil, da se njegovo stanje iz dneva v dan izboljšuje, se je dotaknil tudi nesreče v Suzuki, kjer je z mokre steze zdrsnil Jules Bianchi in trčil v avtodvigalo, ki je poskušalo iz izletnega območja odstraniti sauber Adriana Sutila.
V silovitem trku je dirkač Marussie nemudoma izgubil zavest, dobil je hude poškodbe glave, ob prihodu v bolnišnico v Jokaičiju so takoj opravili operativni obseg, da bi zmanjšali krvni strdek v možganih. 25-letni voznik iz Nice, ki bi po mnenju številnih v nekaj letih postal dirkač Ferrarija, je še vedno v smrtni nevarnosti, čeprav se je njegovo stanje že precej stabiliziralo.
Svet se deli na 200 držav
"Usoda ima včasih lahko nepopravljive posledice. Nesrečo smo pojasnili zelo podrobno. Vseeno sem ustanovil posebno komisijo, ki bo pod vodstvom Petra Wrighta okoliščine nesreče dodatno preiskala. Najprej počakajmo na izsledke te raziskave, preden začnemo obtoževati drug drugega. V tem trenutku stojimo za poročilom vodje dirke Charlieja Whitinga," je o nesreči za La Gazzeta Sportiva na dirki za VN Japonske dejal Todt. Vodstvo dirke je sicer dobilo ogromno kritik navijačev in medijev. Številni so prepričani, da bi morali dirko zaradi izjemno slabih razmer na stezi prekiniti, prav tako menijo, da avtodvigalo ne bi smelo prispeti v izletno območje. "Svet se deli na 200 držav. Vsaka razmišlja po svoje. V italijanskih medijih se odzivi na nesrečo bistveno razlikujejo od tistih v nemških in britanskih. Kot sem dejal, najprej bomo morali počakati na izsledke raziskave, nato se bomo premaknili na naslednjo točko," je dejal Todt.
100-odstotne varnosti ni
"V tem športu nikoli ne smemo vzeti ničesar za samoumevno, še posebej se ne smemo nikoli sprostiti ob vprašanju varnosti. O varnosti sem veliko govoril pred Julesovo nesrečo, veliko bom govoril tudi v prihodnje. Vrsto let so bili gledalci priča hudim nesrečam, po katerih so dirkači preprosto izstopili iz dirkalnika in odkorakali stran. Začeli so misliti, da je nekaj popolnoma normalnega, da dirkač trči v zaščitno ogrado pri hitrosti 200 km/h ali več in se mu nič ne zgodi. To ni normalno, to je čudež! Za vsem tem so leta in leta trdega dela," je pojasnil Todt. "100-odstotne varnosti v našem športu ne moremo zagotoviti!"
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje