Kot smo na tem portalu že poročali, so se letošnje Pirellijevi gume zaradi izjemno hitre obrabe na dirkališčih formule ena znašle pod plazom kritik številnih moštev, še posebej Red Bulla in njihovega ustanovitelja Dietricha Mateschitza.
Pirelli izpolnil Ecclestonova pričakovanja
Hembery je za dirko za VN Kanade, ki je na sporedu 9. junija, že napovedal spremenjene in ojačane gume, kar je sprožilo val ogorčenja pri moštvih, ki so se uspela na (pre)hitro obrabo gum letos najbolje pripraviti. Glasni so bili predvsem pri Ferrariju in Lotusu. Eric Boullier, šef moštva Lotus, je spremembo gum sredi sezone denimo primerjal s spremembo dimenzij nogometnega igrišča med polčasom. Bernie Ecclestone, šef formule ena, je italijanskemu proizvajalcu gum stopil v bran, rekoč: "Podjetje Pirelli sem prosil, da ustvari gume, s katerimi ne bo mogoče dokončati polovice dirke, kar pomeni, da so postanki nujni. To so tudi storili."
V Monte Carlu le dva postanka?
Hembery upa, da bo Pirelli v nadaljevanju sezone uspel zmanjšati število postankov na nedeljskih preizkušnjah, za VN Monaka pa je prepričan, da bo vsak dirkač v povprečju v boks zapeljal po dvakrat. "Za razliko od zadnje dirke v Barceloni, je dirkališče v Monte Carlu precej bolj prijazno do gum. To seveda ne naredi dirke nič manj strateške, saj smo v preteklosti lahko že večkrat videli, da so dirkači ubrali različne strategije, a na koncu končali zelo blizu drug drugega," je dejal Hembery in dodal: "Prejšnjo dirko v Španiji je dobil dirkač iz trejte vrste. Zanimivo bo videti, če se bo zgodba ponovila tudi v Monaku - na progi, ki je znana po tem, da je prehitevanje skoraj nemogoče."
Sklenil je: "Prav zaradi tega bo izbira pravilne strategije še toliko pomembnejša. Moštva bodo poskušala v kvalifikacijah s pravo taktiko izboljšati izhodiščni položaj za nedeljsko dirko."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje