"Športu želimo vrniti, kar nam daje že vrsto let," je poudaril na novinarski konferenci in napovedal, da bodo skozi panogo krepili promocijo države. V slovenskem športu že leta opozarjajo, da sofinanciranje športa iz javnih virov daleč zaostaja za mednarodnimi uspehi. Sredi lanskega poletja so v Planici na javni okrogli mizi predstavniki vseh političnih strank, ki so nato sodelovale na državnozborskih volitvah, obljubili podvojitev sredstev za delovanje športa iz državnega proračuna na 52 milijonov evrov.
"Pred volitvami vsi vse obljubljajo. Ta čas res nimamo najbolj spodbudnih številk. Letos bomo začeli, namenili več sredstev, da bi v nekaj letih prišli do 50 milijonov evrov na leto za izvajanje programov ter še dodatnih 30 milijonov za infrastrukturo," je napovedal Han. Glede izvedbe zakonodajnih, drugih pravnih in vsebinskih predlogov, izteka se tudi desetletni nacionalni program športa, pa je dejal, da bodo pri tem sodelovali s športno stroko: "S tistimi, ki vodijo slovenski šport, pa tudi s strokovnim svetom vlade za šport, ki se bo zbral danes na ustanovni seji in v katerem so športni strokovnjaki. Ničesar ne bomo delali na svojo roko."
Han: Kar damo v šport, dobimo trikrat nazaj
Navedel je, da bodo s štirimi stebri potencial športa, ki združuje vse slovenske prebivalce, še povečali. Eden od stebrov je vlaganje v športno infrastrukturo, povezati želijo tudi mrežo aktivnih zelenih turističnih destinacij. Bolj jasno želijo načrtovati in podpirati organizacijo velikih mednarodnih športnih prireditev pri nas. "Da ne bo šlo to preko poznanstev, saj vse, kar damo v šport in v kulturo, dobimo trikrat nazaj," je pojasnil minister.
Kot enega od večjih športnih dogodkov je izpostavil prihajajoče svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju v Planici 2023: "Preko medijev bo dogodek spremljalo več kot 450 milijonov posameznikov iz 90 držav po svetu. Takšnih priložnosti za promocijo države in našega gospodarstva enostavno ne moremo izpustiti."
V svetovno prvenstvo so osredotočeni tudi na Slovenski turistični organizaciji (STO). Po besedah direktorice Maje Pak gre za največjo športno prireditev v zgodovini Slovenije, STO pa bo prevzela aktivno vlogo z intenzivno promocijo in izvedbo številnih spremljevalnih dogodkov: "Znamko I Feel Slovenia bomo med drugim izpostavili na startnih številkah ter na najbolj vidnih mestih tekmovalnih prizorišč, ob podelitvah medalj in na novinarskih konferencah." Priložnosti za promocijo Slovenije bodo po njenih besedah tudi druge športne prireditve, kot so olimpijski festival evropske mladine, evropsko prvenstvo v košarki za ženske ter Dirka po Sloveniji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje