Zvočni signal so zaznale iskalne ladje, je pojasnil predstavnik reševalne in iskalne ekipe S. B. Supriyadi in dodal, da so na območje že poslali potapljače. Povedal je še, da signal prihaja kakih 300 metrov od območja. kjer so v sredo na morskem dnu našli rep letala,v katerem sta običajno shranjeni črni skrinjici s podatki o poletu in posnetki v pilotski kabini, ki so ključni za ugotovitev vzroka nesreče.
Poveljnik indonezijskih obrambnih sil Gen Moeldoko je BBC-ju pojasnil, da so na kraju, kjer so zaznali signal, v vodo že poslali potapljače, preiskovalec indonezijske agencije za varnost prometa Santoso Sayogo pa je dodal, da zdaj čakajo na njihovo potrditev, ali signal res oddaja črna skrinjica, saj bi to pomenilo, da ta ni v repu letala, kot so domnevali.
Potapljači so od najdbe repa iskanje osredotočili na njegovem območju, a doslej repa niso mogli podrobneje preiskati zaradi močnih tokov in ker je rep deloma vkopan v morsko dno.
Na krovu je bilo 162 ljudi
Letalo Airbus A320-200 je s 162 ljudmi na krovu v morje padlo 28. decembra med poletom iz Surabaje na indonezijskem otoku Java proti Singapurju. Do zdaj so našli 46 trupel potnikov in članov posadke, oblasti pa domnevajo, da je večina trupel ujetih v trupu letala, do katerega se še niso dokopali.
Vzrok nesreče še ni znan, je pa bilo v času poleta na tistem območju zelo slabo vreme, zato je pilot tik pred izginotjem z radarjev zaprosil za dvig letala na višjo višino in spremembo poti, česar pa zračni kontrolorji zaradi gostega prometa niso odobrili. Indonezijski uradniki so tudi dejali, da AirAsia na usodni dan ni imela uradnega dovoljenja za polet na relaciji Surabaja-Singapur,- je pa imela zanjo dovoljenje štiri druge dneve v tednu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje