Nemški minister za promet Alexander Dobrindt je sporočil, da je po natančni preiskavi črnih skrinjic popolnoma jasno, da je 27-letni kopilot letala Andreas Lubitz namerno spremenil hitrost in smer poleta ter letalo pognal v gore.
Dobrindt je napovedal tudi, da bodo maja opravili testni polet na progi, na kateri je letel nesrečni let 4U9525, da razčistijo še preostala odprta vprašanja. To bo pripomoglo k razumevanju nekaterih zvokov, ki jih je snemalec zvoka posnel, medtem ko jih snemalec podatkov ni posnel.
Vmesno poročilo o nesreči, ki ga pripravljajo, bo po njegovih besedah objavljeno "relativno hitro", čeprav potrebujejo še nekaj tednov.
Lubitz imel psihične težave
Medtem nemški preiskovalci še vedno preiskujejo motive Lubitza za namerno strmoglavljenje letala. Za zdaj je jasno, da je imel 27-letnik v preteklosti že težave z depresijo in samomorilska nagnjenja. Preiskovalci so na njegovem tabličnem računalniku našli sledi, da je v zadnjem tednu pred tragedijo večkrat raziskoval metode samomora, v spletnem brskalniku pa so našli tudi iskanja o zgradbi in varnostnem mehanizmu posebnih protivlomnih vrat, ki varujejo pilotsko kabino pred zavzetjem.
Izkoristil odhod pilota na stranišče
Na letalu nemškega nizkocenovnega prevoznika Germanwings, ki je bilo na poti iz Barcelone v Düsseldorf in je kmalu po vzletu strmoglavilo v francoskih Alpah, je bilo 150 potnikov in članov posadke. Lubitz je izkoristil trenutek, ko je pilot odšel na stranišče, in ga zaklenil iz kabine, nato pa letalo, ki je padalo osem minut, v gore zapeljal s hitrostjo 700 kilometrov na uro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje