Kot so sporočili preiskovalci po pregledu druge črne skrinjice, ki beleži tehnične podatke letala, je Lubitz večkrat pospešil hitrost letala. "Po prvem pregledu materiala je vidno, da je pilot vklopil avtopilota na trideset metrov višine. Potem je med spustom letala večkrat pospešil njegovo hitrost," je sporočila Francoska agencija za preiskave nesreč v civilnem letalstvu BEA.
Letalo Germanwingsa je letelo na 8.500 metrih višine. Ob 10.31 je brez dovoljenja kontrole letenja zapustilo svojo potovalno višino in se začelo spuščati s hitrostjo 17,8 metra na sekundo. Štiri minute pozneje je francoska kontrola letenja poskušala vzpostaviti stik z letalom, toda neuspešno. Letalo je strmoglavljalo osem minut.
Sodeč po podatkih prve črne skrinjice, ki je snemala zvoke v pilotski kabini in so jo našli kmalu po strmoglavljenju, je z letalom v gore na jugu Francije namenoma trčil kopilot Andreas Lubitz. Izkoristil je trenutek, ko je pilot odšel na stranišče, in ga zaklenil iz kabine. Letalo je v gore zapeljal s hitrostjo 700 kilometrov na uro. Med 150 ljudmi na krovu je bila približno polovica Nemcev, več kot 50 pa Špancev.
Brskal za varnostnim mehanizmom pilotskih vrat
Tožilstvo v Düsseldorfu je kmalu po sami nesreči razkrilo, da so v stanovanju Lubitza odkrili dokazni material, ki bi lahko pojasnil, zakaj je 27-letni kopilot Andreas Lubitz poleg sebe ubil še 149 ljudi v letalu.
Poleg tega da se je Lubitz v preteklosti zdravil za depresijo in imel samomorilska nagnjenja, so preiskovalci na njegovem tabličnem računalniku našli sledi, da je v zadnjem tednu pred tragedijo večkrat raziskoval metode samomora. Hkrati so v spletnem brskalniku našli tudi iskanja o zgradbi in varnostnem mehanizmu posebnih protivlomnih vrat, ki varujejo pilotsko kabino pred zavzetjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje