Po odstranitvi jambora, bazenskega tobogana in dimnika so na krovu namestili več naprav, ki naj bi dajale informacije o stabilnosti ladje za ponovno splavljenje, nato pa bodo preverili stanje morskega dna.
Da bi preprečili premikanje, bodo strokovnjaki ameriškega podjetja Titan Salvage in italijanskega podjetja Micoperi ladjo skušali z več ton težkimi vrvmi zasidrati na dno.
Na koncu bodo v morsko dno zabili 30 metrov dolge kole, ki bodo podpirali razbitino, ko jo bodo obrnili pokonci. Sodelovalo bo okoli sto delavcev, da bodo prevrnjeno ladjo s pomočjo zabojnikov in žerjavov znova postavili pokonci.
Zabojnike bodo glede na potrebe polnili z vodo ali zrakom in s tem poskušali razbitino spraviti v ravnotežje, nato pa bodo ladjo odvlekli v eno izmed italijanskih pristanišč, a se še ne ve kam.
"Odstranjevanje ladje naj bi trajalo leto dni, vendar upamo, da bi dela lahko končali nekaj mesecev prej," je dejal lastnik podjetja Micoperi Silvano Bartolotti. Za podjetje to pomeni ogromen podvig, saj je nasedla ladja težka za kar sto letal boeing 747.
Costa Concordia z več kot 4.200 potniki na krovu je 13. januarja nasedla ob toskanski obali, pri čemer je umrlo 32 ljudi.
Ladja je nasedla zaradi malomarnosti kapitana Francesca Schettina, ki so ga prijeli dan po nesreči in še naprej ostaja v hišnem priporu. Obtožen je nenaklepnega uboja, povzročitve brodoloma in da je zapustil ladjo, preden so evakuirali vse potnike in člane posadke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje