Petkovo nesrečo vlaka, ko se je iztiril na poti iz Zagreba v Split, je sicer verjetno povzročila protipožarna tekočina, ki so jo kljub prepovedi polili tudi po tirih, je izjavil preiskovalni sodnik. Tudi policija je potrdila, da preučujejo to možnost kot vzrok za tragedijo, pri čemer se bodo med drugim oprli na podatke iz črne skrinjice. Kot se je izvedelo, so pred nesrečo progo poškropili s sredstvom, ki preprečuje, da bi se leseni pragovi zaradi visokih temperatur vneli. Osebi, ki sta na Hrvaških železnicah zadolženi za nakup tega sredstva, je policija že zaslišala. Index hr. pa poroča, da policija preiskuje tudi zagrebško podjetje Intrade, ki prodaja tekoči retardant.
Hrvaška televizija je včeraj objavila izjavo strojevodje vlaka, ki je iz Kaštel Starega krenil na pomoč ponesrečenim. Dejal je, da je vlak po približno 500 metrih kljub zaviranju začel drseti kot na ledu, na tirih pa je bilo mogoče opaziti belo snov, t. i. retardant. Strojevodja ponesrečenega vlaka je še vedno v šoku, izvedelo pa se je, da je nagibni vlak začel drseti kmalu po postaji Labin. Strojevodja je o tem obvestil center HŽ-ja, sprevodniki pa so skušali aktivirati ročne zavore, vendar ni pomagalo.
Minister ponudil odstop
Zaradi tragične nesreče je svoj odstop ponudil prometni minister Božidar Kalmeta, vendar ga predsednica vlade Jadranka Kosor ni sprejela.
Identificirali vse žrtve
V splitski bolnišnici so včeraj identificirali vseh šest žrtev nesreče. Zdravstveno stanje 13 potnikov, ki so jih zadržali na zdravljenju, je stabilno.
Kot poročajo hrvaški mediji, so na Hrvaških železnicah dolgo časa razmišljali o uporabi protipožarnega kemičnega sredstva. Presenetljivo je, da so se za uporabo tega sredstva odločili tudi na progi, kjer se je pripetila nesreča, čeprav na njej prevladujejo betonski pragovi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje