"Velika verjetnost je, da je letalo delovalo na avtopilotu," je povedal namestnik avstralskega premierja Warren Truss in dodal, da "sicer ne bi moglo slediti svoji redni liniji, kar so identificirali preko satelitskih posnetkov."
Njegovim besedam je pritrdil tudi komisar avstralske prometnovarnostne službe Martin Dolan: "Res je, za pot čez Indijski ocean smo prepričani, da je letalo delovalo na avtopilotu, dokler mu ni zmanjkalo goriva." Po do zdaj znanih podatkih je letalo po uri letenja spremenilo smer in prekinilo vse stike s kontrolorjem letenja.
Tri mesece od izginotja
Preiskovalci se tako že dobre tri mesece ukvarjajo z misterijem izginotja letala, ki ga pogrešajo od 8. marca letos in je bilo na poti iz Kuala Lumpurja v Peking. Izginotje letala je šokiralo ves svet in pretreslo številne družine 239 ljudi na letalu, saj še vedno ne vedo, kaj se je zgodilo z njihovimi svojci.
Med iskanjem letala se je za vzrok nesreče pojavilo kar nekaj teorij; tako se je ugibalo o ugrabitvi letala, vpletenosti pilota in kopilota vanjo in tudi o mehanski okvari letala. Iskanje je potekalo tako v morju kot na kopnem, a za zdaj neuspešno.
Kartiranje dna oceana
Trenutno poteka kartiranje šest kilometrov globokega dna oceana, ki bo trajalo še tri mesece, začetek preiskovanja morskega dna pa je načrtovan za avgust in trajalo pa bo do 12 mesecev, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Avstralske oblasti so že napovedale, da bodo območje iskanja sledi razbitin v Indijskem oceanu premaknili južneje od točke, kjer so nazadnje preiskovali.
Večina morskega dna je namreč planotasta, zato - če bi letalo potonilo v enem izmed globokih jarkov - bi ga bilo zelo težko najti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje