Ukrep prizemljitve Boeingovih letal tipa 737 max je bil sprejet po dveh nesrečah v Indoneziji in Etiopiji, v katerih je skupaj umrlo 346 ljudi. FAA, ki je deležen kritik, da je preveč povezan z Boeingom, je s prizemljitvijo letal takrat zamujal.
Ameriška agencija za zračni promet je na posvet povabila vodje sorodnih agencij iz Kitajske, Kanade, Brazilije, Etiopije, Indonezije in evropskih držav, ne pa tudi iz Boeinga. Na posvetu bodo strokovnjaki predvsem odgovarjali na vprašanja o procesu vrnitve letal 737 max v promet.
Kritike pretesnih vezi z Boeingom
Vršilec dolžnosti upravitelja FAA-ja Daniel Elwell je marca v senatu prestajal kritična vprašanja okrog domnevno pretesnih vezi z Boeingom in počasnega odziva na nesreči, pa tudi tega, da FAA precej dela v povezavi z izdajo certifikatov Boeingovim letalom prepušča kar podjetju samemu.
Za zdaj še ni jasno, kdaj se bodo omenjena letala vrnila v promet. Boeing se posveča predvsem popravilu programske opreme proti zastoju letala med poletom, ki jo krivijo za nesreči v Indoneziji in Etiopiji.
Padec dobička
Ameriški proizvajalec letal Boeing je v prvem letošnjem četrtletju ustvaril 2,1 milijarde dolarjev (1,85 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 13,2 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Po ocenah analitikov se že kažejo finančne posledice afere z letali 737 max. Skupni stroški njihove prizemljitve za Boeing so dosegli milijardo dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje