v Avtomobilnosti 103 smo se spogovarjali o razvoju mest, ki so jih v zadnjih sto letih zasedli avtomobili. Avtomobili namreč zasedajo prostor, ki bi sicer lahko bil na voljo ljudem. Pri nadaljenm razvoju mest bo imela ključno vlogo mobilnost. V razmisleku o tem, kako se bodo v prihodnje oblikovala velika mesta, pa tudi manjša, kot je Ljubljana, smo govorili o problemu zadnjega kilometra. To je premikanje po mestnem središču do končne destinacije, ki bo moralo potekati s trajnostno oblikovanim prometom z izključitvijo avtomobilov. V to se vpletajo nove tehnologije, predvsem upravljanje z veliko količino podatkov.
Pokazali smo vam tudi test volkswagen pola, ki si je prislužil naslov slovenski avto leta 2018.
Nato smo predstavili praktičen dokaz, da sistem samodejnega zaviranja v sili resnično deluje. Seatov inženir nam je nato razložil, kako z znanimi komponentami ustvarijo bolj dinamičen značaj avtomobila.
Med novicami smo ustavili pri predlogu izrivanja avtomobilov iz središča New Yorka, kar bi dosegli z zaračunavanjem vsake vožnje.
Na koncu pa smo pokazali še test karavanskega mercedesa razreda E, ki združuje prestiž in uporabnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje