Infiniti performance line G cabrio je zaenkrat le prototip, ki pa ima realne možnosti za serijsko izdelavo. Foto: M. Kr.
Infiniti performance line G cabrio je zaenkrat le prototip, ki pa ima realne možnosti za serijsko izdelavo. Foto: M. Kr.

Infiniti performance line (IPL) G cabrio je precej zapleteno ime, za katerim se skriva mikaven prototip kabrioleta, ki ne skriva skupne genske zasnove z G coupejem, ki so ga avgusta že predstavili tudi v serijski različici. Oblikovalci poudarjajo, da so želeli tudi kabrioletu zagotoviti lastnosti dinamičnega športnika, kar se vidi že po zunanjosti, veliko pa ostaja skrito očem in predvsem v veselje morebitnih voznikov. G cabrio namreč v motornem prostoru skriva 3,7-litrski V6 z največjo močjo 252 kW (338 KM). Zmogljivemu pogonskemu agregatu so prilagojeni tudi vsi drugi sklopi vozila, vključno s tršim športnim podvozjem.

Odločitev o tem, ali bo športni kabriolet kdaj stal tudi v prodajnih salonih, naj bi padla šele po koncu salona, toda glede na zasnovo prototipa je serijska različica skoraj zagotovljena.

Infinitijev prototip namreč ne ponuja ničesar pretirano futurističnega, vključno s trdo tridelno streho, da ga ne bi bilo mogoče serijsko izdelati z razumnimi stroški in prodati na trenutnem trgu. Glede na siceršnje smernice je morda še največja skrajnost športni šestvaljnik.

Za serijske modele na evropskih trgih, kjer si prestižna japonska znamka želi večje tržne deleže, bo pač treba ponuditi tudi kaj zmernejšega in ne le motor, ki G cabria požene od nič do sto kilometrov na uro v manj kot šestih sekundah ter zagotavlja doseganje hitrosti do 270 km/h.