Morda se zdi to malo, še posebej, ker govorimo o avtocesti, a gre v resnici za velik tehnološki korak, pa tudi pravno-zakonodajni zakonski korak naprej. Že prej je sistem deloval na nekaterih delih velike nemške avtoceste, zdaj pa je Mercedes pridobil ustrezna potrdila in dovoljenje za uporabo tega sistema na vseh delih nemškega "Autobahna", kar je seveda že samo po sebi pomemben mejnik.
Seveda pa morajo biti izpolnjeni vsi potrebni pogoji, sicer voznik sistema ne more aktivirati. Pa tudi sicer, ko voznik s tipko na volanu sistem aktivira, mu res ni treba imeti več rok na volanu, kar je ena največjih razlik med drugo in tretjo stopnjo avtonomne vožnje, mora pa ostati zbran in sposoben v hipu prevzeti nadzor nad vožnjo. Tak sistem odlično deluje v avtocestnih kolonah, kjer se lahko množica vozil s pogosto spreminjajočo se hitrostjo premika zelo dolgo časa, na primer vsak dan na večjih vpadnicah v mesta, in kot vemo tudi iz svojih izkušenj, je hitrost premikanja v taki koloni pogosto še veliko nižja kot 95 km/h. V resnici bi bili zelo veseli, če bi se kolona premikala tako hitro.
Še več o avtonomni vožnji pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Vozili smo avtonomnega mercedesa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje