Volkswagen CC in volkswagen passat alltrack sta namenjena kupcem, ki si želijo drugačnost in so zahtevnejši pri izbiri. Foto: M. Kr.
Volkswagen CC in volkswagen passat alltrack sta namenjena kupcem, ki si želijo drugačnost in so zahtevnejši pri izbiri. Foto: M. Kr.

Pri Volkswagnu so z osvežitvijo nekdanjega člana družine passat CC pripeljali na trg kot samostojen model, pa čeprav oblikovno in vsebinsko ne skriva neposrednega sorodstva. Verjetno pa bo večini kupcev natančno poimenovanje povsem obrobnega pomena, saj bodo omenjeni avtomobil izbrali zaradi drugih razlogov. CC prinaša veliko mero elegance, po ponudbi opreme in pogonskih agregatov pa se odkrito spogleduje s tekmeci iz višjih razredov.

CC z obilo opreme in pestro izbiro motorjev
Na seznamih serijske in dodatne opreme je namreč mogoče najti številne tehnološke novosti, brez katerih zahtevnejši kupci tovrstnih avtomobilov zanje sploh ne bi pokazali pravega zanimanje. Poleg nabora številnih elektronskih pomočnikov, ki olajšajo vožnjo in dvignejo raven varnosti, pa je zahtevnejšim uporabnikom namenjena tudi ponudba motorjev.

Trije bencinski in dva dizelska motorja pokrijeta dovolj širok razpon okusov in potreb. Pri bencinskih se ponudba začne z motorjem 1,8 TSI z največjo močjo 118 kilovatov (160 KM), nadaljuje z 2,0 TSI z največjo močjo 155 kilovatov (210 KM) ter konča z najzmogljivejšim v ponudbi 3,6 V6 z 220 kilovati (300 KM) ter serijskim štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom. Dizelski par v ponudbi pa predstavljata dva motorja 2,0 TDI, prvi s 103 kilovati (140 KM) in drugi s 125 kilovati (170 KM).

Passat alltrack tudi za pobeg z asfalta
Zahtevnejšim kupcem, ki si želijo malce več svobode pri izbiri vozne podlage ali vremenskih razmer za potep z avtomobilom, pa je namenjena robustnejša različica passata. Alltrack ponuja v dokaj diskretni embalaži možnost izbire štirikolesnega pogona, karoserija pa je za tri centimetre bolj oddaljena od tal, kar jamči za brezskrbnejše premagovanje kolovozov ali kakšnega blagega brezpotja. Ne nazadnje tudi zaradi dodatne zaščite motorja in delov, s katerimi voznik najprej zazna, da je zmanjkalo zraka med tlemi in samim vozilom.

Izbira motorjev je malce skromnejša, v ponudbi sta bencinska 1,8 TSI s 118 kilovati (160 KM) in 2,0 TSI s 155 kilovati (210 KM) ter dva dizelska 2,0 TDI s 103 kilovati (140 KM) in 125 kilovati (170 KM). Oba šibkejša motorja sta na voljo z dvokolesnim pogonom.

Za najcenejšega CC-ja morajo kupci odšteti 28.779 evrov, za najcenejšega passata alltracka s štirikolesnim pogonom pa 31.808 evrov.