Passat alltrack je namenjen tistim, ki ne potrebujejo SUV-jev, potrebujejo pa njihove vozne zmogljivosti za uporabo na cestah ali blagih brezpotjih.
Pri Volkswagnu poudarjajo, da je alltrack, ki bo na voljo le v karavanski različici, namenjen na primer lastnikom prikolic ali pa tistim, ki se radi podajo na kakšno gozdno cesto, ne želijo pa si klasičnega SUV-ja. Alltrack ima, poleg večjega odmika od tal, odbijače oblikovane za uporabo na terenu in premagovanje večjega prevoznega kota klančine, štirikolesni pogon v serijski ponudbi pri zmogljivejših motorjih pa je že pri znamki preizkušen pogon 4motion.
Pri pogonskih agregatih bodo lahko kupci izbirali med štirimi motorji. Dva bosta prisilno polnjena turbobencinska motorja z neposrednim vbrizgavanjem TSI z močjo 118 kilovatov (160 KM) in močjo 155 kilovatov (210 KM), dva pa turbodizelska motorja z neposrednim vbrizgavanjem TDI z močjo 103 kilovatov (140 KM) in 125 kilovatov (170 KM).
Svetovno premiero bo passat alltrack doživel na avtomobilskem salonu v Tokiu, od 3. do 11. decembra, na trg pa naj bi pripeljal spomladi 2012, v Slovenijo v mesecu aprilu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje