HR-V ohranja domiselne
HR-V ohranja domiselne "magične sedeže", saj so posodo za gorivo skrili pod prednje sedeže. Zadnje sedeže lahko preprosto obrnete navzgor, kot sedeže v kinu. Takrat bo za sprednjima sedežema nastal ogromen prostor. Druga možnost je zlaganje naslonjal zadnjih sedežev v razmerju 40 : 60. Z njimi se v tla zložijo tudi "sedežne blazine". Takrat v vozilu nastane zares velik prostor, dovolj velik za obisk kakšnega pohištvenega sejma, lahko pa vanj pospravite dve gorski kolesi. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Če z eno besedo opišem, kaj je najznačilneje za mali Hondin športni terenec HR-V, je to prilagodljivost. Preizkusili so jo v različici klasičnega samopolnilnega hibrida. To pomeni, da svojo baterijo polni med vožnjo. Torej ni priključni hibrid, zato baterije s kablom ni treba priklapljati na zunanjo vtičnico, in ni blagi hibrid, saj ima precej večjo baterijo.

Prav ta baterija je pomagala, da je bila povprečna poraba bencina na testu manjša od šestih litrov na 100 kilometrov. Naj vas spomnim, da smo enako porabo namerili tudi pri hondi civic, ki pa smo jo vozili bolj dinamično.

Vabljeni k ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.

Honda HR-V e:HEV - ključni tehnični podatki

Vrsta motorja: štirivaljni bencinski
Gibna prostornina: 1498 cm³
Največja moč motorja: 79 kW
Največji navor motorja 131 Nm: 4500 vrt./min
Največja moč elektromotorja 96 kW
Največji navor elektromotorja 253 Nm
Sistemska moč: 96 kW
Menjalnik: e-CVT samodejni
Pospešek do 100 km/h: 10,7 s
Največja hitrost: 170 km/h
Prostornina prtljažnika z dvignjenimi sedeži: 335 l
Prostornina prtljažnika z zloženimi sedeži: 1305 l

HR-V smo vozili na avtocesti, na regionalnih cestah, najbolj pa se je izkazal pri mestni vožnji. Meni pa je bil najbolj všeč zaradi preprostosti. In v čem je ta avtomobil poseben? Na zunaj je majhen, kabina pa je zelo prostorna. Ima pa še en čarovniški trik – magične sedeže zadaj, pri katerih lahko dvignemo celoten sedalni del v razmerju 40 : 60. Sedeže fiksiramo z ročico. Na ta način nastane prostor za prevoz kakšnega manjšega drevesa, ki bi ga radi zasadili na vrtu. Naš meter je pokazal, da je v višino prostora kar za 120 centimetrov visoke predmete. Po širini smo namerili za 73 centimetrov prostora.

Če se odločite za drugačno postavitev zadnjih sedežev, to pomeni, da jih zložite v ravno dno, lahko vanj spravite celo dve gorski kolesi. Če se podre naslonjalo prednjega sedeža, lahko v vozilo naložite predmete, ki v dolžino merijo kar 2,4 metra.

Več o magičnih sedežih, ki jih je preizkusila tudi naša psička, pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.