Po posodobitvi je oblika ostala skoraj nespremenjena, največja sprememba je
Po posodobitvi je oblika ostala skoraj nespremenjena, največja sprememba je "kanarčkovo" rumena barva, ki je krasila testni primerek. Očitno so barvo predhodnika kupci pogrešali, zato so jo dodali nazaj v ponudbo. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Bi pa moral zapisati: spet je rumen. Kajti rumena barva izhaja iz juka prve generacije, tiste iz leta 2010. Čemu so ga z drugo generacijo umirili, je težko razumeti, kajti juke je pač pozer! Mora biti opažen, je mestna atrakcija, to je njegova glavna naloga! Saj ne, da v njem ne bomo našli prostornosti, pravzaprav se moji trije najstniški otroci zadaj tokrat sploh niso pritoževali, kar je nadvse presenetljivo, glede na mestno velikost avta. Je pa dejstvo, da centimetri niso tisto, s čimer hoče navduševati.

Športen videz še ne pomeni športnega karakterja

Se bo Nissan rešil?

Nissan bo svoje finančne težave očitno rešil tako, da so na novo definirali sodelovanje z Renaultom. Japonci so Nissanu predali svojo indijsko podružnico, z njo bo Renault povečal prisotnost v Aziji, hkrati pa so se Japonci obvezali, da se bodo v Evropi bolj izdatno naslonili na Renaultovo tehnično znanje. Kmalu torej pride novi leaf, nova micra bo Renault 5 v Nissanovi preobleki, dogovorili pa so se tudi, da bodo pod Nissanovo značko prodajali tudi prihajajočega renaulta twinga, torej poceni električnega malčka, ki ga bodo proizvajali v Novem mestu, v Revozu, tehniko pa bo priskrbel koncern Geely.

Preizkusni avto je bil juke N-sport. Oznaka seveda pomeni športen videz, sploh nam so všeč rumeni tekstilni vložki na armaturni plošči, a kljub športnemu videzu si vseeno ne obetajte športnih voznih lastnosti, to ni športnik. Saj so vozne lastnosti dobre in z avtom se voznik dobro poveže, a v svoji osnovi je to umirjen, udoben, prijeten mestni avto. Baterija je majhna, a 1,2 kWh velika in hlajena baterija v tem primeru ponuja pravzaprav kar veliko električne vožnje. To ni samo blagi hibrid, to je pravi samopolnilni hibrid. To tudi pomeni, da ga ni treba polniti prek kabla, baterija se polni med vožnjo. Velja pa, da hibridnega juka ni smiselno preveč gnati, ker dobrih sto kilovatov moči tako ali tako ne da prav veliko od sebe. Priganjanje dvigne porabo goriva. Je pa res, da tudi zaradi priganjanja povišana poraba goriva ni prav visoka, 6,1 litra, umirjeno pa smo se vozili s petimi litri in tudi manj.

Novost je športna oprema N-sport. S črno streho dobite dvobarvno lakiranje in 19-palčna platišča (premer 48,26 centimetra). Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Novost je športna oprema N-sport. S črno streho dobite dvobarvno lakiranje in 19-palčna platišča (premer 48,26 centimetra). Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Večje spremembe v kabini

Nissan juke 1.6 hybrid N-SPORT - ključni tehnični podatki

Vrsta motorja: 4-valjni bencinski
Gibna prostornina: 1.598 cm³
Skupna moč: 105 kW (143 KM) pri 5.600 vrt./min
Navor: 148 Nm pri 3.600 vrt./min + 205 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: Samodejni hibridni multi-mode
Pospešek do 100 km/h. 10,1 s
največja hitrost: 166 km/h

Glavna novost prenove je prenovljena notranjost, novi so merilniki, novi je sredinski zaslon z drugačno ureditvijo. Hvalim bližnjico na volanskem obroču, ki sem si jo jaz nastavil na izklop piskača za prekoračeno hitrost, predvsem pa se nam zdi grozljivo, da nas je testni juke navdušil tudi s tem, da je vse delovalo izjemno zanesljivo, brez napak. Recimo samodejno zaklepanje/odklepanje točno takrat, kot naj se, brez zamikov. Telefon se je povezoval brezhibno, Car Play se je zagnal hitro, brez obotavljanja in deloval brez prekinitev. Avto dejansko da tisto, kar obljubi, to danes pač ni samoumevno pri modernih elektronike polnih avtomobilih.

Nissan juka aktualne generacije smo v Avtomobilnosti že testirali. Vabljeni k ogledu videa.

Prenova ni prinesla vidnih sprememb zunanjosti, vsaj takšnih ne, da bi jih zaznali na površen pogled. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Prenova ni prinesla vidnih sprememb zunanjosti, vsaj takšnih ne, da bi jih zaznali na površen pogled. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Avto ima nov sredinski zaslon, dober, odziven, predvsem pa zanesljiv. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Avto ima nov sredinski zaslon, dober, odziven, predvsem pa zanesljiv. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Ni smiselno vključevati programa sport. Avto ni športnik, priganjanje samo dvigne hrup in porabo, je pa res, da 6,1 litra na sto hitrih kilometrov sploh ni veliko, ob umirjeni vožnji smo se vozili s petimi litri za sto kilometrov in manj. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Ni smiselno vključevati programa sport. Avto ni športnik, priganjanje samo dvigne hrup in porabo, je pa res, da 6,1 litra na sto hitrih kilometrov sploh ni veliko, ob umirjeni vožnji smo se vozili s petimi litri za sto kilometrov in manj. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Hvalimo bližnjico na levi prečki, ki si jo lahko poljubno nastavimo. Jaz sem si nastavil, da izključi opozorilo za prekoračitev hitrosti. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Hvalimo bližnjico na levi prečki, ki si jo lahko poljubno nastavimo. Jaz sem si nastavil, da izključi opozorilo za prekoračitev hitrosti. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Bose zvočni sistem voznika in sovoznika dobesedno obda z zvokom. V vzglavnikih so namreč dodatni zvoki, ki glasbo približajo ušesom. Hvalimo idejo, a pri določenih žanrih se vokali preveč izgubijo. In poslušalci na zadnjih sedežih so prikrajšani, njihova zvočna kulisa je povsem drugorazredna. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Bose zvočni sistem voznika in sovoznika dobesedno obda z zvokom. V vzglavnikih so namreč dodatni zvoki, ki glasbo približajo ušesom. Hvalimo idejo, a pri določenih žanrih se vokali preveč izgubijo. In poslušalci na zadnjih sedežih so prikrajšani, njihova zvočna kulisa je povsem drugorazredna. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Hvalimo klasične tipke za nastavljanje klime. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Hvalimo klasične tipke za nastavljanje klime. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Pri sistemu pro pilot nas moti, da centriranje na sredino voznega pasu deluje zgolj pri vključenem aktivnem tempomatu. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Pri sistemu pro pilot nas moti, da centriranje na sredino voznega pasu deluje zgolj pri vključenem aktivnem tempomatu. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Avto jasno in nazorno spomni, na kateri strani točimo gorivo. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Avto jasno in nazorno spomni, na kateri strani točimo gorivo. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Sistem e-pedal, ki je Nissanova oznaka za desno stopalko, ki opravlja tako pospeševanje kot tudi zaviranje, ni tako učinkovit kot na primer pri Nissanovi električni ariyi. Je pa zanimivo videti pred voznikovim zaslonom, kdaj avto prižge zavore luči. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Sistem e-pedal, ki je Nissanova oznaka za desno stopalko, ki opravlja tako pospeševanje kot tudi zaviranje, ni tako učinkovit kot na primer pri Nissanovi električni ariyi. Je pa zanimivo videti pred voznikovim zaslonom, kdaj avto prižge zavore luči. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak