Za rock se zdi, da je kljub vsej feminizaciji še vedno predvsem moška domena. Čeprav da so se v zadnjih letih na pop vrhove zavihtele Amy, Lily in Florence.
Ena izmed najpogostejših tem na glasbeni sceni zadnjih par let je, kako dobro gre ženskim predstavnicam. Dekleta naj bi z moškimi kolegi dobesedno pometala na ravni ustvarjanja bistre, iskrive, nalezljive in nasploh "kul pop glasbe". Pa tu ne govorimo o tistih izvajalkah, ki jih glasbene založbe oglašujejo, ker so le za odtenek nad zgolj privlačno barbiko, ki glasbo prodaja prek svoje fotografije na ovitku albuma ali prek eksplicitnih videev. V moški družbi Ne, v zadnjem času smo doživeli pravo eksplozijo očitno neodvisnih, inovativnih in samoiniciativnih dam, ki so uspele pod svojimi lastnimi pogoji. Pa vendar, ali peščica uspešnih žensk, ki se povzpnejo vse do vrha glasbenih lestvic, zares kaže na novo enakost v glasbenem poslu? Pogled v zaodrje razkriva drugo zgodbo, piše Independent. Moški dominirajo sceni. Delež moških precej presega delež žensk v glasbeni industriji, od piarja in agentov, od menedžerjev do organizatorjev, še celo do glasbenih novinarjev. Iz tega bi lahko sklepali, da je resen "pop rock" posel še vedno moška obsesija, pa čeprav žensko občinstvo na rockovskih koncertih zelo očitno govori drugačno zgodbo. A v vsem tem trdno po svoji poti, brez odstopanj in brez kompromisov stopa peščica velikih ženskih imen (pop) rocka. Če smo imel nekoč Joan Jett, Stevie Nicks in Patti Smith, imamo danes Karen O, Allison Mosshart, Beth Ditto in druge, ki kljubujejo statistiki. In delajo valove.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje