"Presenečenje!" je "zaklicala" 32-letna ameriška zvezdnica prek svoje spletne strani in pojasnila, da ni želela še enega izdelka ponuditi na običajen, "dolgočasen" način, hkrati pa je njen album eden redkih najvidnejših izdelkov letošnjega leta, ki ni predčasno "pricurljal" v javnost. "Čutim, da lahko svojo oboževalce nagovorim neposredno, običajno je vmes zelo veliko posrednikov. Nisem hotela, da kdor koli kaj razkrije o novem albumu," je dodala.
Brez Jay-Z-ja ne gre
Njen album, ki se imenuje preprosto Beyonce, je trenutno na voljo le v trgovini iTunes, na prodajne police pa bo prišel 21. decembra. Pri snemanju videospotov je pevka sodelovala tudi z drugimi glasbeniki, kot sta Timbaland in Justin Timberlake, med drugim z možem, raperjem Jay-Z-jem, pri eni izmed pesmi pa jo je podprla tudi hčerka Blue Ivy.
Vsaka skladba je namreč "podkrepljena" s svojim videospotom, ki so bili posneti na različnih koncih sveta - od Houstona, Pariza, Sydneyja in Rio de Janeira do New Yorka. To si je zaželela, ko si je večkrat ogledala legendarni videospot za pesem Michaela Jacksona, Thriller.
Obdržati poslušalca dalj časa
"Danes ljudje večinoma le na hitro poslušajo nekaj sekund vsake pesmi na svojih tabličnih računalnikih, zato glasbe ne doživijo v celoti. Upam, da jih bom z videospotom zadržala pri svoji glasbi dalj časa," je dejala in poudarila, da je izdelek "pilila" dolgo - toliko, da je bila povsem zadovoljna in ga je samozavestno lahko predstavila poslušalcem.
Očitno sta se njen trud in čas obrestovala, saj so prve kritike zelo pozitivne.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje