Zvezdnica je takoj naročila vodilnim pri švedskem tekstilnem velikanu, da lahko v kampanji za poletno modo uporabijo izključno fotografije, ki niso čisto nič retuširane ali kakor koli drugače spremenjene.
"Zagnala je vik in krik, ko je izvedela, da so jo računalničarji naredili nekoliko vitkejšo. Beyonce je prava diva, zato je bila resnično vznemirjena, da so jo tako užalili. Njena ekipa je prepovedala objavo popravljenih fotografij in po dolgem pregovarjanju so bili pri H & M-u prisiljeni natisniti izvirnike," je dejal neimenovani vir.
H & M: Res je, ničesar nismo spreminjali
Zapeljiva 31-letna pevka, sicer tudi mati hčerke Blue Ivy, se tako povsem naravna smeji z plakatov, ki jih je videti v več državah, tudi pri nas. Ker predstavlja poletno modo tega modnega velikana, drugega največjega v Evropi, je večinoma oblečena v kopalke ali kratka krilca.
Pri H & M-u so priznali, da je bilo "veliko razprave" pred objavo fotografij in da so na koncu resnično izbrali takšne, na katerih je pevkino telo takšno, kot je v resnici.
"Včasih smo res najeli nezdravo vitka dekleta"
Sicer je zanimivo, da je prišlo do takšnega zapleta in da so želeli Švedi Beyonceine obline nekoliko "obklesati", saj je v sredo sam izvršni direktor podjetja Karl-John Persson izjavil, da del krivde za poplavo previtkih manekenk nosijo tudi sami, saj so v preteklosti najemali dekleta s prenizko težo.
"Menim, da nismo vedno ravnali prav, nekatera naša dekleta so bila previtka. A danes o tem veliko razmišljamo, saj želimo popraviti napake iz preteklosti. Trudimo se, da bi bila naša dekleta različna, saj ne želimo vsiljevati vzorcev našim kupkam."
Od Jennie do Doutzen
Verjetno so tudi zato kot obraz za novo kolekcijo poletne mode izbrali ameriško manekenko Jennie Runk, ki s konfekcijsko številko 42 sodi med močnejše modele. Obenem pa očitno ne bodo opustili niti deklet s tradicionalnimi manekenskimi merami, kar pomeni pravih "suhic". Tak primer je nizozemska manekenka Doutzen Kroes, ki je po Beyonce novi slavni obraz H & M-a. V tej modni hiši se namreč vse dogaja zelo hitro - na policah se hitro zamenjajo kolekcije oblačil, z naglico pa si sledijo tudi oglasi in v njih vedno novi obrazi.
"Dekleta v naših oglasih morajo biti videti zdrava. Seveda obstajajo modeli, ki so previtki, a hkrati so tu tudi dekleta, ki so sicer vitka, a hkrati očarljiva in zdrava. In s takšnimi si želimo delati," je dodal Persson.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje